فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

  • ۰
  • ۰
در یک اقدام غیر منتظره، رضا قوچان نژاد با تیم ملی ایران خداحافظی کرد. به گفته ی بسیاری او از تیم ملی به دلیل بازی نکردن در جام جهانی روسیه قهر کرده است و این اقدام را اکنون که بازی های جام ملت ها را پیش رو داریم، انجام داده است، کاری در راستای منافع فرد نه تیم! اما چرا قوچان نژاد از تیم ملی خداحافظی کرد؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در یک اقدام غیر منتظره، رضا قوچان نژاد ، از تیم ملی خداحافظی کرد. در حالی که تیم ملی از روسیه به تهران بازگشت و مسابقات حساس برای بازی های جام ملت های آسیا را پیش روی خود دارد، این مهاجم ۳۰ ساله ، از تیم ملی خداحافظی کرد. اما چرا قوچان نژاد از تیم ملی خداحافظی کرد؟

خداحافظی قوچان نژاد از تیم ملی

قوچان نژاد از تیم ملی خداحافظی کرد در حالی که او فصل موفقی را در لیگ اردیویسه به همراه هیرنفین پشت سر گذاشته بود. او که در لیست نهایی کارلوس کی روش در بازی های جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ قرار گرفته بود، طی سه بازی اخیر حتی یک دقیقه هم در مقابل حریفان تیم ملی بازی نکرد.
ایران نمی توانست گلی را به دروازه حریفان بزند اما مهاجم تیم ملی کشورمان که اتفاقا در آماده ترین دوران خود قرار داشت، فرصت گل زنی و بازی در جام جهانی روسیه را پیدا نکرد.

او تا به امروز گل های حساس و زیادی را برای تیم ملی کشورمان به ارمغان آورده است. گل صعود به جام جهانی در مقابل کره جنوبی، گل به بوسنی و هرزگوین، گل به عراق، گل به قطر و بسیاری دیگر.

همچنین بخوانید: سردار آزمون هم از تیم ملی خداحافظی کرد

به نظر می رسد او به دلیل بازی داده نشدن در جام جهانی روسیه از تیم ملی با ناراحتی جدا شده است و این دلیل خداحافظی قوچان نژاد از تیم ملی است.


منبع:

https://www.femanom.com/ورزشی/دلیل-خداحافظی-قوچان-نژاد-از-تیم-ملی

  • ۹۷/۰۴/۰۷
  • sa ms

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی