فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

  • ۰
  • ۰
در هفته گذشته، حمله تروریستی در اهواز در رژه نیروهای مسلح اهواز صورت گرفت که طی آن تعدادی از هموطنانمان به شهادت رسیدند. سپاه بیانیه ای صادر کرده بود که به انتقام جویی از خون شهدا اقدام خواهد کرد و صبح امروز به وعده خود عمل کرد و با حمله موشکی سپاه به مقر سرکردگان حمله تروریستی اهواز به انتقام جویی از خون شهدان اهواز اقدام کرد. در ادامه جزئیات حمله موشکی سپاه به داعش به انتقام حادثه تروریستی اهواز را خواهید خواند و فیلم این حمله را خواهید دید.

حمله موشکی سپاه به مقر سرکردگان حمله تروریستی اهواز

سپاه پاسداران انقلاب ایرانی برای انتقام گرفتن از خون شهدای حادثه تروریستی اهواز، مقر سرکردگان حادثه تروریستی اهواز را که در شرق فرات در سوریه قرار داشت، با چندین موشک بالستیک زمین به زمین مورد هدف قرار داد.

بنا بر اطلاعات منتشر شده تعداد زیادی از تروریست های تکفیری به همراه سرکردگانشان به هلاکت رسیده و مجروح شده اند.

بخوانید: حمله تروریستی داعش در رژه نیروهای مسلح اهواز + فیلم

موشک های شلیک شده به مقر تروریست های اهواز در سوریه از نوع ذولفقار و قیام بودند. این عملیات موشکی سپاه در فاصله ۵۷۰ کیلومتری از مقر تروریست ها از کرمانشاه صورت گرفته است.



این حمله موشکی با نام " ضربت محرم " و با رمز مقدس " یا حسین (ع) " صورت گرفت که طی آن ۶ فروند موشک بالستیک میان برد از سمت پایگاه های موشکی نیروی هوا فضای سپاه که در غرب کشور مستقر هستند، به مقر تروریست های تکفیری روانه گشت و تعداد بسیاری را به هلاکت رساند.

فیلم حمله موشکی سپاه به داعش به انتقام حادثه تروریستی اهواز

فیلم را در لینک زیر ببیند:

  • ۹۷/۰۷/۰۹
  • sa ms

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی