فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

  • ۰
  • ۰
زمان بازی پرسپولیس و السد قطر فردا سه شنبه ۱۰ام مهر ماه می باشد. پرسپولیس و السد قطر در ورزشگاه دوحه قطر به مصاف یکدیگر می روند. این بازی برای هر دو تیم فوق العاده حساس و سرنوشت ساز خواهد بود و ...

زمان بازی پرسپولیس با السد قطر از دوره بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فردا سه شنبه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد در شهر دوحه قطر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که این بازی به عنوان بازی رفت بوده و بازی برگشت در ورزشگاه آزادی در تاریخ یکم آبان ماه در ساعت ۱۸:۳۰ خواهد بود.
عملکرد قبلی تیم پرسپولیس فوق العاده امیدوار کننده بوده و انتظار داریم که در این بازی نیز شاگردان برانکو نمایش خوبی از خود نشان داده و با دست پر به ایران بازگردند.

ترکیب تیم پرسپولیس در بازی مقابل السد قطر

هنوز چیزی در خصوص ترکیب تیم پرسپولیس مقابل السد قطر در بازی فردا منتشر نشده است، اما می دانیم که محمد انصاری و کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت کارت زرد از بازی قبل نمی توانند در این بازی سرنوشت ساز حضور داشته باشند.
و همین طور حسین ماهینی نیز در بازی داربی که پنج شنبه پشت سر گذاشتیم پارگی ربات صلیبی داشته و نمی تواند در این بازی حساس به میدان بیاید.

برای تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نماینده ی مقتدر ایران در لیگ قهرمانان آسیا که حالا برایمان حکم تیم ملی را پیدا کرده است، آرزوی موفقیت و بهترین نمایش را می کنیم.


منبع:

https://www.femanom.com/%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D9%88-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D8%AF

  • ۹۷/۰۷/۰۹
  • sa ms

نظرات (۱)

  • ایران ایران
  • چه شود؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی