فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

  • ۰
  • ۰
قتل دختر سه ساله توسط پدرش خبری بود که در مرداد ماه سال جاری به گوش رسید. این در حالی بود که در ابتدا پدر ماجرای قتل دخترش را انکار می کرد تا اینکه در نهایت لب به سخن گشود. در نهایت جزئیات قتل دختر سه ساله توسط پدرش را خواهید خواند.

دختر سه ساله توسط ضربه چاقو پدرش به قتل رسید

چهارم مرداد ماه، مردی با چاقو، دختر بچه ۳ ساله خود را کشت. اما ماجرای قتل دختر ۳ ساله توسط پدرش چه بود؟

عبدالله پدری جوان ۲۳ ساله بود که به همراه خانواده اش در خانه شوهر عمه همسرش در مشهد بودند. اما در پایان شب میزبان به همراه برخی از مهمانان تصمیم گرفتند برای تفریح به پارکی که در نزدیکی خانه آن ها بود بروند.

در این لحظ عبداالله با عصبانیت عنوان کرد که دخترش شیطنت می کند و ممک است حادثه ای رخ دهد.

به گزارش فمنوم پدر زن در گفت: بچه ها در خانه زندانی نیستند بگذار برای ساعتی به پارک بروند و لذت ببرند!

کشمکش ها تا جایی بالا گرفت که ناگهان عبدااله از فرط عصبانیت چاقو را برداشت و ۳ نفر را مجروح کرد و دختر سه ساله اش را نیز به قتل رساند. ساعاتی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در محل حادثه و صدور دستوری از سوی وی بازداشت شد. متهم به قتل ابتدا سعی کرد مقابل قاضی میرزایی با اظهاراتی متناقض مانند این که فرزندم سقوط کرده است، خود را بیگناه جلوه دهد اما دقایقی بعد وقتی در تنگنای سوالات تخصصی قرار گرفت به قتل نجمه کوچولو با ضربه کارد اقرار کرد.

جزئیات قتل دختر ۳ ساله توسط پدرش

مرد ۲۳ ساله ای که در یک نزاع خونین خانوادگی دختربچه معصوم را با فروکردن «خنجر خشم» در قلب کوچکش به قتل رسانده بود، در حالی که قطرات اشک، چشمانش را شست و شو می داد، توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به محل جنایت هدایت شد تا جزئیات و چگونگی وقوع این جنایت هولناک را در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد تشریح کند.

متهم این پرونده جنایی که در پی عصبانیت آنی، دعوای خونین خانوادگی را در منزل میزبان به راه انداخته بود در حالی که حلقه های قانون دستانش را می فشرد از خودروی پلیس در شهرک شهید بهشتی معروف به شهرک عرب ها پیاده شد و مسیر طولانی راهروی محصور را در پیش گرفت: تا در نقطه قتل دخترش ایستاد. گزارش خراسان حاکی است :  با دستور قاضی کاظم میرزایی، این مرد جوان که عبدا... نام دارد مقابل قاب دوربین قوه قضاییه قرار گرفت تا ناگفته های این جنایت را که تاکنون پنهان کرده بودافشا کند چرا که او بعد از تناقض گویی های متعدد در پاسخ به سوالات تخصصی قاضی میرزایی، وقتی در تنگنای بازجویی ها راه گریز را بسته دید اعتراف کرد که برای فرار از مجازات موضوعاتی را به دروغ ذکر کرده بود!

ادامه در لینک زیر:
  • ۹۷/۰۵/۲۳
  • sa ms

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی