فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

۳۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
پرسپولیس قهرمان سوپر جام شد. با توجه به انصراف استقلال از بازی در سوپر جام ،پرسپولیس به عنوان قهرمان سوپر جام انتخاب شد.

چرا پرسپولیس قهرمان سوپر جام شد ؟

بعد از اخبار مختلفی که از به تعویق انداختن زمان برگزاری سوپرجام به گوش می رسید، با انصراف استقلال از سوپر جام ، پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد.

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ قرار بود استقلال به عنوان قهرمان جام حذفی و پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ هفدهم در دیدار سوپرکاپ روز ۲۹ تیر به مصاف هم بروند.


این دیدار به دلایل مختلف از سوی آبی‌ها در نهایت لغو شد اما پافشاری سازمان لیگ برای برگزاری آن همچنان ادامه دارد. سایت سازمان لیگ دقایقی پیش خبری مبنی بر اینکه پرسپولیس با توجه به انصراف استقلال از بازی در سوپر جام قهرمان این دیدار محسوب می‌شود، به آن پرداخت.


سازمان لیگ برتر در خبر خود با تیتر " پرسپولیس برنده سوپرجام اعلام شد" خبر را اینگونه اعلام کرده است: به دلیل انصراف استقلال از حضور در سوپرجام تیم پرسپولیس برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام شناخته شد.


در ادامه این خبر درباره لغو سوپرجام، سازمان لیگ با اشاره به انصراف استقلال برگزاری آن را در ۲۹ تیرماه منتفی دانست و از قهرمانی پرسپولیس خبر داد.

منبع : فمنوم

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
اوایل امروز به وقت بامداد، در تصادف تانکر با اتوبوس مسافربری سنندج ، دست کم ۱۳ نفر کشته شدند. در این حادثه تانکر نفت کش به اتوبوس ایستاده مسافربری سنندج برخورد کرده و دچار انفجار مهیبی شد. جزئیات و فیلم تصادف تانکر با اتوبوس مسافربری سنندج را در ادامه بخوانید و ببینید. سنندج تسلیت

در پی برخورد نفتکش به یک اتوبوس مسافربری در سنندج، انفجاری رخ داد که در پی آن بسیاری از مسافرین جان خود را از دست دادند.

این حادثه در ساعت ۴ دقیقه بامداد امروز رخ داد که طی برخورد نفت کش با اتوبوس، انفجار شدیدی رخ داد و آتش سوزی اتفاق افتاد. در این حادثه دو دستگاه خودروی وانت پیکان و خودروی که قابل شناسایی نبود قربانی حادثه شدند.

در تصادف تانکر با اتوبوس سنندج، ۱۸ هزار لیتر مواد سوختی سوخت که تا کنون ۱۳ جسد تحویل نیرو های اورژانس داده شد که ۱۲ نفر آن مربوط به اتوبوس و یک نفر آن مربوط به نفت کش است.

فیلم تصادف تانکر با اتوبوس مسافربری سنندج

 

در جریان این حادثه راننده و شاگرد راننده اتوبوس نجات پیدا کرده اند.

فیلم تصادف نفتکش با اتوبوس مسافربری سنندج

در لینک زیر بقیه فیلم ها را ببینید:

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
سردار آزمون مهاجم جوان و گنبدی تیم ملی ایران، در مسیر نکا بهشهر در عبور روستای کمیشان در حالی که با خودری شخصی خود، پورشه مسی رنگ در حال تردد بود تصادف کرد.

سردار آزمون مهاجم پر حاشیه و جوان تیم ملی ایران، امروز ، ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۹۷ در محور نکا  به بهشهرحوالی روستای کمیشان تصادف کرد. این تصادف که بین خودرو شخصی وی ، پورشه  مسی  رنگ  ویک دستگاه خودرو سواری اتفاق افتاده  تلفات خاصی نداشته.  طبق آخرین خبر های  منتشر شده  تنها چانه  سردار آزمون دچار پارگی  جزیی شده است که وی به بیمارستان منتقل شد. شایان ذکر است که  در زمان تصادف هوا بارانی بوده و لغزنده بودن جاده یکی از دلایل این تصادف اعلام شده است.

 

سردار آزمون تصادف کرد

 

 

ماشین سردار آزمون در تصادف چه بود؟

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید سردار آزمون با خودرویی پورشه مسی رنگ خود تصادف کرده که در این تصادف آسیب خاصی به وی نرسیده است.

 


منبع : فمنوم
  • sa ms
  • ۰
  • ۰
چند هفته پیش که خبر تجاوز در مدرسه معین به گوش رسید، همه ی افراد از اقشار مختلف در انتظار محاکمه ناظم متجاوز مدرسه معنی بودند. دیروز در یک جلسه علنی دادگاه محاکمه ناظم متخلف مدرسه معین برگزار شد. در ادامه اعترافات ناظم متجاوز مدرسه معین در دادگاه محاکمه را خواهید خواند.

دادگاه ناظم متجاوز مدرسه معین برگزار شد. او یکسال قبل به عنوان ناظم مدرسه در دبیرستان غیر انتفاعی معین مشغول به کار شد و اکنون دستگیر شده است.

جرم ناظم متجاوز مدرس معین چیست؟

او که به اتهام اشاعه فحشا، وارد کردن سیگار و مشروب به داخل مدرسه و توزیع آن، نشان دادن فیلم‌های غیر اخلاقی و ... بازداشت شده و تحت محاکمه قرار گرفت.

دادگاه محاکمه ناظم متخلف مدرسه معین

دیروز در محاکمه غیر علنی در شعبه ۱۰۹۱ دادگاه ارشاد برگزار شد که متهم او مدعی شد که قصدش شوخی با دانش آموزان بوده و تحت فشار روانی اتهامات را پذیرفته است.

در ابتدای این جلسه که با حضور سه تن از دانش‌آموزان و ۸ خانواده از شاکی‌ها برگزار شد، اعترافات ناظم متجاوز مدرسه معین که پیشتر به پذیرفتن اتهامات بود، دیروز در دادگاه غیر علنی مدعیات خود را رد کرد و اینگونه گفت: من هیچ‌کدام از اتهامات را قبول ندارم و تحت فشار روانی اتهامات را پذیرفته ام. در حالی که من فقط قصد شوخی با دانش‌آموزان را داشتم و هیچگونه کار خلافی انجام نداده‌ام.

پس از آن قاضی از دانش‌آموزان حاضر در جلسه دادگاه خواست تا برخی از کارهای غیراخلاقی ناظم متخلف را شرح دهند و هریک از آنها هم به تشریح ماجرا پرداختند.

در ادامه این جلسه قاضی به صراحت به متهم گفت:

ادامه در لینک زیر:

https://www.femanom.com/حوادث/دادگاه-محاکمه-ناظم-متخلف-مدرسه-معین

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
پلیس به رجزخوانی طرفداران وحید مرادی به قاتلانش هشدار داد. بعد از کشته شدن وحید مرادی در زندان ،طرفداران او با دست به دست کردن ویدئو های مختلف در فضای مجازی، برای قاتلان وحید میرزایی رجزخوانی کرده آن ها را تهدید کردند. پلیس به این رجزخوانی ها واکنش داد و اعلام کرد با این رفتارها به شدت برخورد خواهد شد. ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

هشدار پلیس به رجزخوانی طرفداران وحید مرادی به قاتلانش

چند روز پیش، وحید مرادی در زندان کشته شد. کشته شدن وحید مرادی در فضای مجازی با رجز خوانی بسیاری مواجه شد. کلیپ ها و ویدئوهای مختلفی از رجز خوانی طرفداران وحید مرادی دست به دست شد که نشان از فضایی بسیار خشن در آن ها است.

لذا رئیس پلیس پایتخت نسبت به رجزخوانی های طرفداران وحید مرادی برای قاتلان او واکنش نشان داد. حسین رحیمی گفت: پلیس با این گونه افراد با اقتدار برخورد خواهد کرد و این در حالی است که هنوز انگیزه قاتل وی مشخص نیست.

حتما بخوانید: وحید مرادی در زندان به قتل رسید

به تمام افراد و اراذل و اوباشی که گردن‌کشی می‌کنند، هشدار می‌دهم که پلیس با تمام اقتدار با آنها برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کشور ما محلی برای عربده‌کشی و گردن ‌کلفتی نیست، گفت: ما به این افراد اجازه بروز رفتارهای خشونت‌بار نخواهیم داد. آخر این افراد مشخص است می‌خواهند بشوند وحید مرادی، به جان هم می‌افتند و یکدیگر را می‌کشند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه پلیس هیچ گونه اغماضی با اراذل و اوباش نخواهد داشت، تصریح کرد: با این افراد برابر قانون رفتار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس فتا تمامی این ویدئوهای رجز‌خوانی در فضای مجازی را رصد می‌کند، عنوان کرد: قاتل وحید مرادی در اختیار پلیس آگاهی است و ما به دنبال بررسی انگیزه قتل وی هستیم و به محض اینکه به نتیجه‌ای در این رابطه برسیم آن را اعلام خواهیم کرد و گمانه‌زنی‌هایی که در این رابطه می‌شود صحیح نیست و همه باید منتظر نظر قطعی باشند.

منبع : فمنوم

ویدئو رجزخوانی طرفداران وحید مرادی

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
امروز خبر دوپینگ سعید عزت اللهی از سوی یک سایت روسی منتشر شد و در مجامع ورزشی دست به دست چرخید. اما ماجرا چیست؟ آیا خبر دوپینگ سعید عزت اللهی صحت دارد؟ با ما باشید تا مثبت یا منفی بودن این خبر را بدانید.

نتیجه دوپینگ سعید عزت اللهی منفی اعلام شد

پس از خبر دوپینگ سعید عزت اللهی در یک سایت روسیه، این هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال کشورمان، در محافل ورزشی و حامیان این ورزشکار حرفه ای تیم ملی ایران، زمزمه هایی به راه انداخت.

خبر از آن جایی شروع شد که در آزمایشی که از سعید عزت اللهی گرفته شده بود، نتیجه های غیر معمولی دیده می شد که یک سایت روسی آن را به دوپینگ سعید عزت اللهی نسبت داد.

اما آزمایشاتی که انجام شد نتیجه دوپینگ سعید عزت اللهی را منفی اعلام کرد و این پرونده مختومه اعلام شد.

سایت اسپورت اکسپرس در گزارشی با همین موضوع نوشته است:

« بر اساس اطلاع یک کانال تلگرامی، اولین آزمایش دوپینگ سعید عزت الهی مثبت اعلام شده است. طبق این گزارش، نمونه A دوپینگ این بازیکن ایرانی که دو بازی نیز در جام جهانی برای کشورش انجام داد، حاوی مقادیر زیادی از هورمون تستوسترون بوده که جزو موارد دوپینگ محسوب می شود.

فیفا تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده و البته از بیان هرگونه اطلاعات اضافی در این زمنیه تا روشن شدن آزمایش های نهایی خودداری کرده است.»

  • sa ms
  • ۰
  • ۰

کی روش رفت

آیا کارلوس کی روش از ایران رفت؟ کارلوس کی روش بدون امضا قرارداد از ایران رفت. علی رغم این که انتظار داشتیم قراردادی حداقل تا مدت جام ملت های آسیا با کارلوس کی روش تنظیم شود، اما صبح امروز پنج شنبه ۱۴ام تیر ماه این سرمربی پرتغالی ایران را به مقصد پرتغال ترک کرده و به نظر می رسد این خروج کی روش بدون امضا قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران صورت گرفته باشد...

کارلوس کی روش بدون امضا قرارداد از ایران رفت

 

اخبار قبلی حاکی از آن بود که فدراسیون فوتبال ایران حداقل تا پایان جام ملت های آسیا با سرمربی فعلی تیم ملی کشور یعنی کارلوس کی روش قراداد مجدد امضا خواهد کرد. اما علی رغم انتظارها برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش، صبح امروز سرمربی پرتغالی بدون امضا قرارداد تهران را ترک کرده و به لیسبون پرواز کرد.

درگیری های لفظی و چالش های میان کارلوس کی روش و برانکو پیش از این خبرساز حواشی دنیای فوتبال شده بود، اما به نظر می رسید با میانجی گری فدراسیون فوتبال کشور این موضوع حل شده و حتی صحبت از قرارداد ۴ ساله با کی روش تا جام جهانی بعدی در میان بود. اکنون مشخص نیست که به چه علت سرمربی موفق پرتغالی بدون امضا قرار داد از تهران رفته و آیا بازگشتی برای وی به کشور وجود خواهد داشت و یا این که خداحافظی کی روش از تهران همیشگی بوده است؟!

منبع: 

فمنوم

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
تغییر ساعات کاری ادارت دولتی به منظور کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف از روز شنبه ۱۶ام تیر ماه تا پایان این ماه اجرا خواهد شد. طی این ابلاغیه در این مدت تقریبا دو هفته ای ساعات کار ادارات دولتی از ۶ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر خواهد بود...

به منظور مدیریت مصرف برق و کنترل ساعات خاموشی تهران، ساعات کار ادارات دولتی از روز شنبه ۱۶ام تیر ماه از ساعت ۶ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر خواهد بود.

لازم به ذکر است که این تغییر ساعات کاری ادارات تا پایان تیر ماه برقرار می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران گفت: ۵۰ اکیپ از سوی شرکت توزیع برق تاسیس شده تا نظارت بر مصرف ادارات دولتی را اعمال کنند به گونه‌ای که اگر ادارات دولتی پس از ساعت ۱۳:۳۰ سیستم‌های سرمایشی خود را خاموش نکنند دچار قطعی برق خواهند شد.

حتما بخوانید: جدول خاموشی تهران

آیا همگام با تغییر ساعت کاری ادارات دولتی ، ساعت طرح ترافیک نیز تغییر می کند؟

بر خلاف چیزی که کارمندان ادارات دولتی تصور می کردند، ساعات طرح ترافیک با وجود تغییر ساعت کاری ادارات دولتی تغییری نخواهد کرد و طبق روال قبلی از ۶:۳۰ صبح الی ۱۹ خواهد بود.

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این موضوع را با توجه به کوتاه بودن و موقتی بودن تغییر ساعات کاری ادارات دولتی کاملا منطقی دانست.


منبع:

https://www.femanom.com/اجتماعی/تغییر-ساعات-کار-ادارات-دولتی

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
با توجه به گرمای شدید تیر ماه و مصرف بالای برق در این ماه از سوی مشترکین، متاسفانه شاهد خاموشی هایی در تهران هستیم. جدول خاموشی های تهران و زمان بندی قطع برق در تهران در صورت عدم کاهش مصرف و صرفه جویی حداقل ۱۰ درصدی از سوی مردم منتشر خواهد شد...

چند روزی است که با قطعی برق و ساعات خاموشی تهران در زمان های دو ساعته روبرو هستیم و مردم که در گرمای تیر ماه به سر می برند، با قطع برق و در بیشتر مواقع قطع آب به دلیل برقی بودن پمپ های آب دست و پنجه نرم می کنند.

با وجودی که هنوز جدول زمان بندی قطع برق تهران همه ی مناطق شهری را در بر نگرفته است، اما مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران به مردم هشدار داد که اگر مصرف خود را کاهش ندهند، به زودی ناچار به قطعی برقی روزانه در تمام مناطق پایتخت خواهیم بود.

جدول قطع برق تهران

حسین صبوری گفت: طی دو روز آینده جدولی مبنی بر خاموشی‌های احتمالی در تهران منتشر نخواهد شد، اما از روز شنبه اگر مصرف کاهش نیابد ممکن است این جدول را منتشر کنیم.

به این معنا که اگر تهرانی ها در مصرف خود مدیریت نداشته باشند، جدول قطعی برق تهران به زودی و به ناچار روی میز قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر ساعت های خاموشی برق تهران حوالی بعد از ظهر و حدود ساعت های ۲ تا ۴ یا ۴ تا ۶ می باشد، اما باید دید در صورتی که شرکت توزیع برق ناچار به گسترش این شرایط شود، قطعی برق چه ساعاتی را فرا خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران به خبرنگار خبرگزاری ایسنا اعلام داشت: امسال به لحاظ افزایش دما و افزایش چشمگیر مصرف برق با محدودیت‌هایی مواجه شدیم، چرا که در شهر تهران میزان مصرف نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر به دلیل این‌که تولید نیروگاه‌های برق‌آبی با کاهش مواجه شد شش ماه است که برنامه‌های اطلاع‌رسانی را آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم تابستان امسال را با کمترین خاموشی پشت سر بگذاریم.

صبوری توضیح داد: تجهیزات برق برای استانداردسازی ممکن است در برخی از مناطق با کمک سیستم حفاظت از مدار خارج شود و شاهد خاموشی‌های پراکنده‌ای باشیم.

وی گفت: علت خاموشی‌های چند روز اخیر همین مساله بوده، اما امروز به دلیل اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته و مدیریت مصرفی که شهروندان لحاظ کردند علی‌رغم قرارگرفتن در ساعت اوج مصرف هیچ محدودیت خاموشی اعمال نشد.

تنها ۱۰ درصد صرفه جویی و گذراندن تابستان بدون قطعی برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران تاکید کرد که اگر مردم تنها به اندازه ی ۱۰ درصد از مصرف فعلی خود صرفه جویی داشته باشند، تابستان را بدون مشکل سپری خواهیم کرد.

وی متذکر شد: در صورتی که صرفه‌جویی صورت نگیرد و درجه حرارت افزایش یابد قطعا احتمال خاموشی در شهر تهران وجود خواهد داشت که در آن شرایط قطعا اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

ساعات خاموشی تهران شامل کدام مناطق می شود؟

صبوری به این پرسش چنین پاسخ داد که: با توجه به این‌که شبکه برق تهران یک شبکه سراسری است محدودیت در یک منطقه ممکن است موجب محدودیت در مناطق دیگر شود به همین دلیل تقاضای ما این است که مردم در تمام مناطق تهران به مساله مدیریت مصرف توجه کنند.

منبع:

https://www.femanom.com/اجتماعی/جدول-زمان-بندی-قطعی-برق-تهران-و-ساعات-خاموشی-تهران

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
علیرضا فغانی همچنان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور دارد و با عملکرد درخشانی که از خود نشان داده است، انتظار داریم که او را در یکی از بازی های پایانی جام ببینیم. اسامی داوران یک چهارم نهایی جام جهانی منتشر شد و علیرضا فغانی در مرحله ی یک چهارم نهایی نیز به عنوان داور چهارم بازی اوروگوئه و فرانسه در زمین حاضر خواهد بود...

علیرضا فغانی داور موفق ایرانی و مایه ی افتخار کشورمان، پس از چندین دوره قضاوت عالی، با اقتدار و با کمترین خطا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، توانست به رتبه ی بسیار خوبی در میان داوران فیفا دست پیدا کند.

علیرضا فغانی داور چهارم بازی اروگوئه و فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی

این داور بین المللی ایرانی اکنون پس از چندین قضاوت سخت در مرحله ی یک چهارم نهایی جام جهانی، به عنوان داور چهارم بازی تیم های ملی اروگوئه و فرانسه که در روز جمعه ۱۵ام تیر ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود، در زمین قرار خواهد گرفت.

گمانه زنی ها و رتبه بندی داوران فیفا حاکی از آن است که احتمالا این داور خوش نام ایرانی را در یکی از بازی های نیمه نهایی جام جهانی و یا حتی بازی فینال وسط مستطیل سبز ببینیم.

منبع:

https://www.femanom.com/ورزشی/علیرضا-فغانی-داور-بازی-یک-چهارم-نهایی-جام-جهانی

  • sa ms