فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

  • ۰
  • ۰
آیا با کاهش قیمت دلار قیمت خانه هم پایین می آید؟ این روزها با کاهش قیمت دلار بسیاری امید دارند تا قیمت ها کاهش یابد که یکی از آن ها، کاهش قیمت مسکن است. حقیقت این است که کاهش قیمت مسکن با کاهش قیمت دلار را در این روزها شاهد هستیم. جزئیات را در ادامه مطلب مطالعه کنید.



رابطه قیمت دلار با قیمت مسکن

با افزایش قیمت دلار در هفته های اخیر، قیمت بسیاری از اقلام و اجناس نیز بالا رفته بود. افزایش قیمت دلار بر قیمت مسکن هم تاثیر گذار بود. اما امروز، با کاهش قیمت دلار، قیمت مسکن هم روند نزولی در پیش گرفته است. به گونه ای که میزان معاملات مسکن در چند روز اخیر افزایش یافته است.

با کاهش تلاطم های بازار، یعنی ثبات نسبی در بازار ارز، سکه و همچنین برخورد با مفصدان اقتصادی، همگی دست به دست هم دادند تا شاهد کاهش قیمت مسکن در برخی از نقاط کشور باشیم.

برخی از کارشناسان مسکن هم معتقد هستند که افزایش مهاجرت از تهران، سبب کاهش قیمت مصالح ساختمانی شده است که در پی آن، قیمت تمام شده ساخت و ساز ساختمان کاهش میابد و این سبب کاهش قیمت مسکن در تهران شده است.

حتما بخوانید: قیمت دلار کاهش میابد ؛ قیمت دلار تا ۶ هزار تومان پایین می آید


حمید عزیزی عضو کمیسیون صنعت مجلس گفت: طی روز‌های اخیر اتفاق مبارکی در حال رخ دادن است و نرخ ارز در سراشیبی سقوط قرار گرفته، کاهش نرخ ارز باید بسیار زودتر اتفاق می‌افتاد و افزایش قیمت‌ها در بازار بسیار کاذب بود.


ادامه :


https://www.femanom.com/%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1

  • ۹۷/۰۷/۱۳
  • sa ms

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی