فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
استقلال و السد قطر در بازی رفت یک چهارم نهایی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. در ادامه می توانید. خلاصه و نتیجه بازی استقلال و السد بازی رفت یک چهارم نهایی را ببینید.


خلاصه و نتیجه بازی استقلال و السد در بازی رفت

استقلالی ها در مصاف با السد قطر در دقیقه ۱۲ بازی به گل رسیدند. این گل از پاس اشتباه به عقب مدافع السدقطر وارد درواز تیم اسد شد و تیم استقلال را یک بر صفر جلو انداخت.

خلاصه و نتیجه نیمه اول بازی استقلال و السد در بازی رفت

در دقیقه سوم هم پاس فوق العاده نویمایر موقعیت تک به تکی را برای تبریزی ایجاد کرد ک ضربه او به دروازه بان برخورد کرد.

در دقیقه ۳۰ بازی یک ضربه ایستگاهی تیم القطر با عکس العمل فوق العاده مهدی رحمتی مواجه شد.

در دقیقه پایانی، در وقه های اضافی، با ضربه خوخی چیزی نمانده بود که توپ وارد دروازه استقلال شود که در برگشت توپ مهدی رحمتی موفق به دریافت توپ شد و استقلال برنده نیمه اول این بازی شد.

لحظه گل نیمه اول بازی استقلال و السد قطر

ادامه در لینک زیر:

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
جایگزین برنامه خندوانه چیست؟ در مدت زمانی که خندوانه در شبکه نسیم پخش نخواهد شد، قرار است که برنامه ای جایگزین آن شود. برنامه مهران غفوریان جایگزین خندوانه خواهد شد. جزئیات جایگزین خندوانه را در ادامه بخوانید.

جایگزین برنامه خندوانه مشخص شد

قرار است برای برنامه خندوانه جایگزینی روی آنتن شبکه نسیم برود. مهران غفوریان گفته است که برنامه ای را اجرا خواهد کرد که جایگزین خندوانه می شود.

غفوریان گفته است که برنامه جدیدی را اجرا خواهد کرد که جایگزین برنامه خندوانه در شبکه نسیم شود. او در این ارتباط گفته است:

درباره برنامه‌ای که بزودی اجرا خواهم کرد نیز اولاً بگویم خندوانه آنقدر در دل مردم جا باز کرده که جایگزینی نخواهد داشت. برنامه‌ای که من دارم در مدت زمانی که خندوانه روی آنتن نیست، پخش می‌شود. فعلا خودم در این برنامه هستم و شاید بعدا همکارانی اضافه شوند.

آیا سری چهارم سریال زیر آسمان یک شهر ساخته می شود؟

ادامه در لینک زیر:

  • sa ms