فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

۲۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
بالاخره مجوز حضور خانوادگی در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی های جام جهانی صادر شد. از همین امروز با بازی ایران و اسپانیا می توانید به ورزشگاه آزادی بروید. برای اطلاعات بیشتر درباره ی تماشای خانوادگی بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

قبل از شروع بازی های جام جهانی، با تصویب پخش بازی های جام جهانی در سینماها، زمزمه هایی برای پخش فوتبال در ورزشگاه آزادی نیز به گوش می رسید.
این موضوع تا آنجایی پیش رفت که زیر ساخت های لازم برای برپایی این مسابقه در ورزشگاه آزادی آماده شد. اما در همان بازی اول، یعنی بازی ایران و مراکش، مجوز برای حضور خانوادگی در ورزشگاه آزادی صادر نشد.
اما در ساعات ابتدایی امروز اعلام شد که تماشای بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی با خانواده، آزاد است.

همچنین پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید: در چه صورت ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه صعود می کند؟

بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی با خانواده

کسانی که مایلند تا این بازی فوتبال هیجان انگیز را به همراه خانواده در ورزشگاه آزادی تماشا کنند، می توانند در این ورزشگاه حضور پیدا کنند و از آن جا تیم ملی فوتبال ایران را تشویق کنند.
ساعاتی پیش مجوز پخش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی صادر شد و هم اکنون خانواده ها می توانند برای تماشای بازی ها به ورزشگاه آزادی بروند.
جالب است بدانید که بعد از بازی امروز ایران و اسپانیا، تمامی مسابقات فوتبال جام جهانی تا ۲۵ تیر ماه در ورزشگاه آزادی پخش خواهد شد و می توانید به همراه خانواده برای تماشای بازی ها به این ورزشگاه بروید.
پیش تر به دستور ناصر محمودی فرد، مدیر این مجموعه ،زیر ساخت های لازم برای پخش مسابقات در ورزشگاه آماده شده بود. همان طور که در مطلب " تماشای بازی های جام جهانی در ورزشگاه آزادی با خانواده " گفتیم، در این ورشگاه، یک نمایشگر ۱۲۰۰ متر مربعی قرار داده شده است و علاقه مندان می توانند از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه بازی ها را تماشا کنند.

 منبع:

https://www.femanom.com/ورزشی/تماشای-بازی-ایران-و-اسپانیا-با-خانواده-در-آزادی

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
فیلم شماره ۱۷ سهیلا به کارگردانی محمود غفاری از چهارشنبه ۳۰ام خرداد ماه روی پرده سینماهای کشور به اکران درخواهد آمد. داستان این فیلم درباره ی زنی ست که فرصت کوتاهی برای بچه دار شدن داشته و هنوز ازدواج نکرده است. سهیلا باید در کوتاه ترین زمان ازدواج کرده و فورا بچه دار شود...

جدیدترین فیلم سینمایی ایرانی که این چهارشنبه به اکران در می آید، فیلم شماره ۱۷ سهیلا می باشد.

کارگردانی این فیلم با محمود غفاری بوده و تهیه کنندگانی آن را سید امیر سیدزاده بر عهده داشته است.

فیلم سینمایی شماره ۱۷ سهیلا در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است.

خلاصه و تیزر فیلم شماره 17 سهیلا

 

خلاصه و داستان فیلم شماره ۱۷ سهیلا

داستان این فیلم مربوط به دختری ست که سن ازدواج طبیعی را پشت سر گذاشته و فرصت زیادی برای بچه دار شدن ندارد.

او که به توصیه پزشک باید هر چه سریع تر بچه دار شود، برای ازدواج کردن زمان زیادی پیش روی خود نمی بینید. سهیلا خیز برداشته تا در اسرع وقت ازدواج کرده و پیش از آن که برای همیشه از نعمت مادر شدن محروم شود، فرزندی به دنیا بیاورد...

غلامرضا فرجی گفته است:

از روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه فیلم «سهیلا شماره ۱۷» به کارگردانی محمود غفاری به جای فیلم «خوک» در سرگروه کورش اکران می‌شود و از ششم تیرماه هم سه فیلم دیگر در سرگروه‌ها تعویض می‌شوند.

وی افزود:

بر این اساس فیلم «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی به جای «چهارراه استانبول» در سرگروه آزادی، فیلم «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی به جای «خجالت نکش» در سرگروه استقلال و «به وقت خماری» محمدحسین لطیفی در سرگروه ایران به جای فیلم «عصبانی نیستم» از هفته آینده اکران خواهند شد.

خلاصه و تیزر فیلم شماره 17 سهیلا

 

بازیگران فیلم شماره ۱۷ سهیلا

بازیگران فیلم شماره ۱۷ سهیلا از جمله بابک حمیدیان، زهرا داود نژاد، احسان امانی و مهرداد صدیقیان هستند.

دیگر عوامل فیلم شماره ۱۷ سهیلا

نویسنده: محمود غفاری
مدیر تولید: محمد سید زاده
مجری طرح: مهدی پور موسی
صدابرداران: مهدی ابراهیم زاده و حمید محمودی
عکاس: رویا حسینی
مدیر فیلم برداری: اشکان اشکانی
گروه فیلم برداری: مجتبی شادرو، حمید فصاحتی، محمود خراسانی
مدیر صحنه: مهدی سلیمی
دستیار کارگردان: مهناز جارچی
تدارکات: حامد آزادی و رحیم خاراجی
ترابری: عبدالله صدیق، عباس حسن زاده
سرمایه گذاران: سید محمد سید زاده و محمود غفاری

بلیط فیلم شماره ۱۷ سهیلا

در حال حاضر دو سینمای پردیس سینمایی باغ کتاب و پردیس سینمایی مگامال بلیط فیلم شماره ۱۷ سهیلا را به فروش می رسانند.

پردیس سینمایی باغ کتاب: تهران، بزرگراه شهید حقانی، ورودی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران

پردیس سینمایی مگامال: تهران، شهرک اکباتان فاز ۲

تیزر فیلم شماره ۱۷ سهیلا

تیزر فیلم شماره ۱۷ سهیلا را در لینک زیر ببینید:

https://www.femanom.com/فرهنگ-و-هنر/خلاصه-و-تیزر-شماره-17-سهیلا

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
علی کریمی ، این بازیکن و مربی سرشناس کشورمان، امروز به دادسرا احضار شد. او که کمی پیش تر با راه اندازی کمپین نخریدن با واکنش های بسیاری دست و پنجه نرم کرده است، معلوم نیست که امروز به دلیل انتشار کدام یک از پست های خود در فضای مجازی به دادسرا احضار شده است. جزئیات احضار علی کریمی به دادسرا را در ادامه مطلب بخوانید.

یکی از بهترین و ارزشمندترین فوتبالیست های ایران، علی کریمی است که نه تنها به دلیل بازی ها و مربی گری اش نمونه است، بلکه به دلیل پست های اینستاگرامی اش در زمینه ها و مناسبت های مختلف، میان افراد مختلف محبوب است.
اما امروز از سایت ورزش سه ، خبر رسیده است که علی کریمی به دادسرا احضار شده است.

ماجرای احضار شدن علی کرمی به دادسرا

گفته می شود که در ساعت ۱۲ امروز، علی کریمی به همراه وکیلش در دادساری فرهنگ و رسانه حضور پیدا کرد. او یکی از فعالان حوزه فضای مجازی است اما هنور معلوم نیست که او به دلیل انتشار کدام یک از پست های اینستاگرامی اش به دادسرا احضار شده است.
البته دکتر وحید ملکی، وکیل علی کریمی، موضوع احضار علی کرمی به دادسرا را تایید کرد اما هیچ گونه اطلاعات بیشتری در این زمینه را منتشر نکرد.
او کمی پیشتر آغاز کننده کمپین نخریدن در اینستاگرام بوده است که با واکنش های مثبت و منفی بسیار مواجه بود. او با شروع این کمپین خواستار نخریدن اقلام غیر ضروری شده است که در نهایت به کاهش قیمت این کالاها منجر شود.

همچنین بخوانید : تاثیر کمپین نخریدن بر قیمت ارز، طلا و خودرو


البته نمی توان به قاطعیت گفت که او به دلیل انتشار این پست و شروع این کمپین، به دادسرا احضار شده است، چرا که او پیشتر با انتشار پست های حمایتی از مهدی مهدوی کیا و کریم باقری در اینستاگرام هم واکنش های مثبت و منفی بسیاری را به جان خود خرید.

ادامه را در لینک زیر بخوانید:

جزئیات احضار علی کریمی به دادسرا


  • sa ms
  • ۰
  • ۰

متاسفانه دیشب از شهروندان تهرانی برای تماشای فوتبال در فضاهای باز شهری ورودیه دریافت شد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان در این خصوص انتقادات تندی ابراز داشته و گفت:

روز گذشته کسی که پول داشت می توانست وارد فضای عمومی شود و حتی قوانینی مثل عدم ورود بانوان و ... هم به حاشیه برود. اما کسی که پول نداشت حتی نمی‌توانست از این فضا استفاده کند. این مساله باعث ایجاد اختلاف طبقاتی مضاعف و افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی ادامه داد:

یک طبقه اجتماعی و اقتصادی در شهر وجود دارد که به هیچ چیزی دسترسی ندارد و به دلیل سرخوردگی های اجتماعی، درآمد پایین اقتصادی، حاشیه نشینی شهری، نبود عدالت شهری و دسترسی به امکانات شهر، حتی در دسترسی به سرانه‌های ورزشی دچار مشکل است. این افراد در بسیاری از شهرستان‌های اطراف تهران و حتی در خود تهران سرانه‌های لازم برای دسترسی به فضاهای سبز، کتابخانه‌ها و ... ندارند.

تندگویان متذکر شد:

ای کاش نهادهایی مانند شهرداری، شورای شهر وارد این مساله می شدند . نمایندگان مجلس هم می توانستند در شورای تامین استان شرکت کنند تا هشدارهای لازم را بدهند. ایجاد فاصله طبقاتی همیشه آسیب‌های اجتماعی مضاعفی دارد.

وی خاطر نشان ساخت:

در نهایت پاسخگوی همه مشکلات باید ما مسئولین باشیم که به جای پیشگیری از آسیب‌ها، بعد از وقوع آنها کمیته‌های متعددی تشکیل می‌دهیم تا آنها را رفع کنیم. برقراری عدالت اجتماعی و دسترسی مردم به هر چیزی که متعلق آنهاست، شرعا و عرفا حقشان است ضمن اینکه دیدن مسابقه فوتبال هم در مکان عمومی اگر کنترل شده باشد آسیب های اجتماعی کمتر و کم هزینه‌تری خواهد داشت.

متاسفانه فرهنگ دردناک و زشتی در جامعه ی ما شکل گرفته که برخی از هر فرصت و گذار اجتماعی، سیاسی، ورزشی و ... برای سودجویی و کسب درآمدهای کاذب استفاده می کنند.

این عمل هم به همان اندازه ی روشن کردن دوربین های گوشی های هوشمند حین رویارویی با صحنه های دلخراش شهری ناپسند و ناخوشایند به نظر می رسد.

غم انگیزتر این است که دهک های پایین شهری که شاید توانایی هزینه کردن برای تماشای دسته جمعی مسابقه فوتبال تیم ملی در سالن سینماها را نداشتند، به فضاهای باز شهری روی آوردند؛ غافل از این که دروازه ی ریالی اینجاها نیز برپا شده است.


منبع:

https://www.femanom.com/ورزشی/دریافت-ورودیه-برای-تماشای-فوتبال-در-فضای-باز-شهری

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
بازی ایران و مراکش در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز برگزار می شود و طرفداران تیم ملی ایران با آرزوی موفقیت تیم ملی کشور، پای تلویزیون ها می نشینند. در این میان بسیاری از افراد هم دست به پیش بینی هایی می زنند که نتیجه بازی ایران و مراکش چه خواهد شد. در این میان گربه ای روسی هم پیش بینی انجام داده است. کدام یک برنده این میدان است؟ با ما باشید.

این روزها همه برای  پاسخ به این که چه تیمی قهرمان جام جهانی روسیه خواهد شد؟ ، پیش بینی های زیادی انجام داده اند. اما شاید یکی از عجیب ترین پیشگوهای جام جهانی، گربه ای به نام آشیل است که مسابقات جام جهانی را پیش بینی می کند.

گربه روسی، ایران را پیروز بازی ایران مراکش می داند.

حتما شنیده اید که تا به امروز خیلی ها مدعی پیش بینی بازیهای جام جهانی شده اند، اما تا به امروز هیچ یک از این پیش بینی ها به عجیبی یک پیشگوی گربه ی روسی نبوده است.
این گربه روسی به نام آشیل، تا به این لحظه در پیش گویی موفق عمل کرده است. او تا کنون توانسه است نتایج ۳ بازی از ۴ بازی را درست پیش بینی کند که این بازی ها شامل مسابقات نیمه نهایی و فینال نیز بوده است.
این گربه روسی روز گذشته نیز پیش بینی درستی صورت داده بود. او نتیجه بازی روسیه عربستان را به درستی پیش بینی کرد و به سمت کاسه ای که پرچ روسیه درون آن بود، رفت.
جالب است بدانید که این گربه در جریان پیش بینی بازی ایران و مراکش که در تالار هنری ساحل شمالی دریای سیاه برگزار شد، به سمت کاسه ای که پرچم ایران درون آن بود رفت. یعنی او ایران را برنده ی این بازی پیش بینی کرد.
با امید درستی و صحت پیش بینی آشیل در بازی ایران مراکش، باید تا ساعت ۱۹ و ۳۰ برای شروع بازی ایران مراکش صبر کنیم.

منبع : مجله اینترنتی فمنوم

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
پیش تر اعلام شده بود که خانواده ها می توانند برخی از بازی های جام جهانی را در ورشگاه آزادی به همراه خانواده ها ببینند، اما در عمل چیز دیگری است. چند ساعت بیشتر تا آغاز بازی ایران و مراکش در جام جهانی نمانده و دو تیم در حالی به اولین بازی خود در جام جهانی روسیه آغاز خواهند کرد که روی کاغذ تیم ایران شرایط مناسبتری نسبت به مراکش دارد. بی بی سی اسپرت نتیجه ی بازی را صفر-صفر مساوی پیش بینی کرده است.

پخش بازی ایران و مراکش در استادیوم آزادی

نهادهای مربوط مجوز لازم برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را صادر نکرده‌اند. بنابر این خبری از پخش این بازی در استادیوم آزادی نخواهد بود.

کدام تیم برنده ی میدان است؟ ایران یا مراکش؟

تیم مراکش در جایگاه ۴۱ فیفا جای دارند و ایران در رتبه سی و هفتم قرار دارد.
ایران و مراکش تاکنون یکبار باهم بازی کردند که با تساوی به پایان رسیده است.

همچنین بخوانید: پیش بینی بازی ایران و مراکش ، ایران برنده است؟


مغربی ها برای بار پنجم است که به جام جهانی صعود کردند و بهترین عملکرد آن ها در سال ۱۹۸۶ بوده که به یک هشتم رسیدند و سه بار در گروهی حذف شدند.
ایران نیز پنجمین جام جهانی خودش رو تجربه میکنه و برای بار دوم پیاپی به این رقابت ها رسیده
همچنین هیچ موقع به دور حذفی صعود نکرده و هر ۴ بار در دور گروهی حذف شدند(۱۹۷۸ ، ۱۹۹۸ ، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴).

مراکش از ۱۳ بازی قبلی که داشته در جام جهانی فقط ۲ پیروزی داشته است و ۴ تساوی و۷ باخت را در کارنامه دارند.
همچنین مراکشی ها از۷ بازی قبلی خود ۵ شکست داشتند ( یک پیروزی و یک تساوی )
اما کشورمان ایران تنها یک برد از ۱۲ بازی خودش در جام جهانی دارد (۳ تساوی و ۸ باخت) که به سال ۱۹۹۸ برمیگردد که توانست آمریکا را در فرانسه ۲-۱ شکست بدهد !
تیم مراکشی هیچ گاه بازی اول خود در جام جهانی را نبرده اند (۲ تساوی و ۲ باخت)
ایران تنها یک کلین شیت در جام جهانی دارد و به بازی با نیجریه در سال ۲۰۱۴ برمیگردد که با نتیجه۰-۰ تمام شد. همچنین فقط در یک بازی توانسته بیشتر از یک گل بزند که در مقابل آمریکا۲-۱ بوده است. مراکش تنها تیمی است که هر ۶ بازی خود در دور سوم مقدماتی جام جهانی در افریقا رو کلین شیت کرده و گلی نخورده است.
ایران در ۱۸ بازی خودش در مراحل مقدماتی جام جهانی در آسیا بی شکست بود است. (۱۲ پیروزی و ۶ تساوی)
هروی رینارد سرمربی مراکش اولین سرمربیگری خودش در جام جهانی را تجربه میکند.
رینارد تنها مربی ای هست که توانسته با دو تیم مختلف در جام ملت های افریفا قهرمان شود (زامبیا ، ساحل عاج)
کارلوس کیروش سومین جام جهانی خودش را تجربه می کند.
(۲۰۱۰ با پرتغال و ۲۰۱۴ با ایران)
بهترین عملکرد این سرمربی در جام جهانی رساندن پرتغال به یک هشتم نهایی بود جایی که از اسپانیا باخت و حذف شدند.

ساعت ۱۹:۳۰
ورزشگاه نیو زنیت
با قضاوت جونیت چاکر ترکیه ای


منبع :

https://www.femanom.com/ورزشی/بازی-ایران،-مراکش-در-استادیوم-آزادی-پخش-نخواهد-شد

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
اولین بازی جام جهانی روسیه با حضور تیم میزبان و عربستان برگزار شد و در بازی ای یک طرفه با نتیجه ی ۵ بر ۰ به نفع تیم میزبان خاتمه یافت تا بازی های جام جهانی پر گل آغاز شود. در این بازی که برای تیم عربستان بسیار تحقیرآمیز بود، سعودی ها نتوانستند از اعتبار تیم های آسیایی دفاع کنند. در ادامه خلاصه بازی عربستان و روسیه را خواهید خواند.

خلاصه ی بازی عربستان و روسیه

 بازی عربستان و روسیه در حالی آغاز شد که میزبان مسابقات از طرفداری تماشاچیان پر شور و هیجان  روسی برخوردار بودند. گل اول بازی راروسیه در لحظات ابتدائی و در دقیقه ی ۱۲ توسط گازینسکی  (gazinsky) به ثمر رسید.

پس از گل اول، بازی تقریبا پایاپایی را شاهد بودیم که باز دروازه ی روسیه با اشتباه مدافع سعودی ها اسامه هوساوی، توسط دنیس چریشف پس از اینکه در یک تعویض اجباری به زمین آمده بود، به ثمر رسید و نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

نیمه ی دوم بازی در حالی آغاز شد که دو تیم با همان ترکیب وارد زمین شدند. در دقیقه ی ۵۷ جدی ترین موقعیت سعودی ها توسط تیسیر جاسم به بیرون رفت. با دو کلی که روسیه به ثمر رساندن مدافعی تر عمل کردند و عربستان حملات بیشتری را روی دروازه ی روسیه ترتیب دهند. اولین تعویض بازی برای عربستان در دقیقه ی ۶۳ انجام شد و فهد المولد ( fahad al movaled) بازیکن الاتحاد، جایعبدالله عطیف (abdollah otayf) گرفت. همچنین برای روسیه، و کوزیایف به جای سامدف به زمین آمد.

باز هم خطری جدیدر دقیقه ی ۶۹ بر روی دروازه ی عربستان اتفاق افتاد که با عکس العمل به موقع دروازه بان عربستان معیوف، گلی صورت نگرفت. در سومین تعویض روسیه چرچسف مربی تیم روسیه باز تعویضی طلائی انجام داد. اسملف به بیرون رفت و زیوبا (dzyuba) وارد بازی شد.

هنوز یک دقیقه از حضور زیوبا در زمین نگذشته بود که خود او در دقیقه ی ۷۳ سومین گل روسیه را وارد دروازه ی عربستان کرد.

اولین کارت زرد مسابقات جام جهانی روسیه را الکساندر گولووین با خطایی که روی بازیکن عربستان انجام داد، دریافت کرد.

اما زیباترین گل بازی را دنیس چریشف در دقایق تلف شده ی بازی وارد دروازه کرد و خود را ۲ گله کرد.

کار به همین جا ختم نشد و در دقیقه ی پایانی گولووین گل پنجم بازی را به ثمر رساند و عربستان را خلع سلاح کرد. نتیجه بازی روسیه عربستان 5 صفر به نفع روسیه تمام شد.

نگاهی به فوتبال عربستان

شاید از بدبین ترین فردی که بازی عربستان و روسیه را پیش بینی می کرد نتیجه را می پرسیدید، بعید بود که رای به برد عربستان بدهد. با اینکه تیم عربستان در بازی دوستانه با ایتالیا فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت ( هرچند این بازی را با نتیجه ی ۲-۱ به ایتالیا واگذار کردند)، اما تنها زمانی که عربستان در تورنمنت های حهانی خوش درخشیده، در جام جهانی ۹۴ بوده که بلژیک را شکست دادند و به مرحله ی بعد صعود کردند. به هر جهت عربستان به عنوان یکی از نمایندگان قاره ی آسیا، شکست تحقیر آمیزی را در مقابل روسیه متحمل شدند.

منبع:

https://www.femanom.com/ورزشی/خلاصه-ی-بازی-روسیه-و-عربستان-در-جام-جهانی

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
از مدت ها قبل زمزمه ی تماشای خانوادگی بازی های جام جهانی در ورزشگاه آزادی به گوش می رسید و اکنون گفته می شود زیر ساخت های لازم برای تحقق این امر در ورزشگاه آزادی فراهم شده است.

رویای تماشای بازی های فوتبال با خانواده تحقق میابد. تا کنون بانوان فوتبال دوست، نمی توانستند مسابقات را به شکل زنده در ورزشگاه آزادی ببینند، اما بنا بر اخبار منتشر شده، تماشای بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در ورزشگاه آزادی به همراه اعضای خانواده، میسر شده است.

تماشای بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با خانواده آن هم در ورزشگاه آزادی

بنا بر دستور ناصر محمودی فرد، برای تماشای بازی های جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ ، زیر ساخت های لازم فراهم شده است تا علاقه مندان به تماشای این بازی ها، بتوانند به همراه خانواده در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

گفته می شود، یک نمایشگر بزرگ با وسعت ۱۲۰۰ متر در قسمت رو به روی جایگاه ورزشگاه آزادی، بزرگترین ورزشگاه خاورمیانه، قرار داده می شود تا تماشاگران بتوانند به تماشای مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی بنشینند.

با قرار دادن این نمایشگر بزرگ، علاقه مندان می توانند به راحتی از طبقه اول و دوم جایگاه های ضلع غربی ورزشگاه، به همراه خانواده از تماشای بازی های مهیج لذت ببرند.

 

پخش بازی های جام جهانی در ورزشگاه آزادی

لازم به ذکر است که این اتفاق برای اولین بار است که در یک مجموعه ورزشی رخ می دهد و هدف آن است که علاقه مندان به فوتبال بتوانند در کنار جمعی بزرگ و در کنار خانواده به تماشای فوتبال بنشینند. پیش بینی ها حاکی از آن است که در مرحله نخست بازی ها، ۱۰ هزار بلیت برای تماشای خانوادگی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه آزادی، به فروش برسد.

این اتفاق در حالی رخ داده است که کمی پیش تر با پخش مسابقات جام جهانی در سینما موافقت شد و اکنون تعدادی از سینماهای تهران و سایر شهرستان ها، اقدام به فروش بلیت های تماشای بازی های جام جهانی در سینما می کنند.

در هفته ای که گذشت، موضوع نمایش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه آزادی، با کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و امور ورزشی شورای اسلامی شهر تهران در میان گذاشته شد و اعضای این کمیسیون تمامی توان و همکاری خود را برای تحقق آن به کار گرفتند.

اکنون در صورتی که سایر نهادها با پخش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه آزادی موافقت کنند، از امروز می توانید همزمان با افتتاحیه مسابقات جام جهانی روسیه، به همراه خانواده به ورزشگاه آزادی بروید و مسابقات فوتبال را تماشا کنید.

همنین لازم به ذکر است که طی برگزاری مسابقات جام جهانی، شما می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس، برای رفتن به ورزشگاه آزادی و بازگشت از آن استفاده کنید.


منبع:

https://www.femanom.com/ورزشی/تماشای-بازی-های-جام-جهانی-در-ورزشگاه-آزادی

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
فیلم سینمایی دلم میخواد با بازی رضا کیانیان، مهناز افشار و محمد رضا گلزار، فیلمی جذاب در ژانر کمدی می باشد که زندگی یک نویسنده را روایت می کند. کارگردانی این فیلم با بهمن فرمان آرا بوده و به نظر می رسد به فروش خوبی دست پیدا کند.

فیلم دلم می خواد در ژانر کمدی ساخته شده و فضایی فوق العاده سرگرم کننده و دیدنی دارد.

این فیلم با بازی رضاکیانیان، مهناز افشار و محمدرضا گلزار می توان یکی از پرمخاطب ترین فیلم های جدیدی باشد که روی پرده ی سینماهای کشور قرار گرفته است.

فیلم سینمایی دلم می خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و اکنون به اکران درآمده است.

تهیه کنندگی فیلم دلم می خواد با علی تقی پور بوده و همان طور که گفتیم بازیگران مشهوری در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

 

خلاصه فیلم دلم می خواد

در این فیلم با نویسنده ای به نام بهرام فرزانه که نقش آن را رضا کیانیان بازی کرده آشنا می شویم که چشمه ی افکارش خشک شده و دیگر قادر به نوشتن نیست. در داستان فیلم دلم میخواد ،  این نویسنده در تب و تاب دوباره نوشتن می سوزد و راهی برای باز شدن چشمه ی تفکر و قلم خود نمی یابد. تا این که در یک تصادف اتومبیل به ناگاه نوای یک موسیقی در ذهنش طنین افکنده و با این موسیقی سر شوق می آید و شروع به رقس و پایکوبی می کند. بر اثر این تحریک ذهنی و رقص و موسیقی ذهن او دوباره قدرت تخیل و نوشتن خود را بازمی یابد...

 

خلاصه و تیزر فیلم دلم می خواد

 

بازیگران فیلم دلم می خواد

بازیگران این فیلم از جمله رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، آرمینه زیتون چیان، صابر ابر، رویا نونهالی، علی سرابی، پیام دهکردی، ندا مقصودی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولتشاهی، احمد ساعتچیان، مریم بوبانی هستند.

 

دیگر عوامل فیلم دلم می خواد

همان طور که پیش تر ذکر کردیم کارگردانی این فیلم با بهمن فرمان آرا بوده و تهیه کنندگی آن علی تقی پور است.

دیگر عوامل فیلم سینمایی دلم می خواد به شرح زیر هستند:

نویسنده: امیر سهرابی

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علیرضا شمس شریفی

مدیر فیلمبرداری: داوود امیری

تدوین: عباس گنجوی

آهنگساز: کارن همایونفر

طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم

طراح گریم: مهرداد میرکیانی

مشاور رسانه ای: امیر حسین رسائل

 

خلاصه و تیزر فیلم دلم می خواد

 

این فیلم را در کدام سینماها ببینیم؟

اگر قصد دارید به تماشای فیلم سینمایی دلم می خواد بروید، خوب است مطلع باشید که سینماهای زیر این فیلم کمدی و جذاب را از امروز اکران می کنند.

پردیس سینمایی زندگی: تهران / میدان صادقیه / بلوار کاشانی / بلوار اباذر

پردیس سینمایی کوروش: تهران / بزرگراه شهید ستاری / نبش پیامبر مرکزی

پردیس سینما آزادی: تهران / خیابان بهشتی / نبش خالد اسلامبولی

پردیس سینمایی ملت: تهران / اتوبان نیایش / روبروی کردستان

پردیس سینمایی باغ کتاب: تهران / بزرگراه شهید حقانی / ورودی کتابخانه ملی / باغ کتاب تهران

پردیس سینمایی چارسو: تهران / خیابان جمهوری / تقاطع حافظ

پردیس سینمایی مگامال: تهران / شهرک اکباتان / فاز ۲

پردیس سینمایی شهرک: تهران / میدان صنعت / ابتدای بلوار فرحزادی / نبش سیمای ایران / مجتمع پلاتین / طبقه پنجم

پردیس سینمایی ارگ: تهران / میدان تجریش / مجتمع تجاری ارگ / طبقه سوم

سینما اریکه ایرانیان: تهران / بلوار شهید فرحزادی / نبش ارغوان

سینما جوان تهران: تهران / خیابان شریعتی / بالاتر از پل صدر

سینما ایران تهران: تهران / خیابان شریعتی / روبروی بهار شیراز

موزه سینما: تهران / خیابان ولیعصر / باغ فردوس

سینما فرهنگ تهران: تهران / شریعتی / بالاتر از خیابان دولت

سینما تیراژه ۲: تهران / اتوبان امام علی به سمت جنوب / خروجی شهید مدنی / جنب مترو

سینما سروش تهران: تهران / خیابان شریعتی / نرسیده به سه راه طالقانی

سینما شکوفه تهران: تهران / میدان شهدا

سینما پیروزی تهران: تهران / خیابان پیروزی / چهارراه کوکاکولا

سینما فلسطین تهران: تهران / میدان فلسطین / نبش خیابان مظفر

پردیس کیان: تهران / اتوبان نواب / بعد از پل حق شناس / بلوار چراغی / شماره ۴۱

سینما گالری سمرقند: تهران / خیابان جنت آباد جنوبی / تقاطع بلوار لاله / مجتع تجاری سمرقند / طبقه اول

سینما سپیده تهران: تهران / خیابان انقلاب / نبش وصال

پردیس سینمایی چهارباغ: اصفهان / چهارباغ عباسی / روبروی هتل عالی قاپو

سینما فلسطین اصفهان: اصفهان: چهارباغ عباسی / بین دروازه دولت و خیابان شیخ بهایی

سینما اکسین اهواز: اهواز / خیابان شریعتی / نبش کافی

پردیس ستاره باران تبریز: تبریز / نصف راه / مجتمع ستاره باران / طبقه سوم

پردیس سینمایی هویزه مشهد: مشهد / خیابان دانشگاه / چهارراه گلستان

پردیس سینمایی اطلس مشهد: مشهد / بزرگراه کلانتری / میدان حافظ / بازار بزرگ اطلس / طبقه F

پردیس سینمایی گلشن مشهد: مشهد / بلوار هفت تیر / نبش هفت تیر ۸ / برج آرمیتاژ / طبقه ۵

سینما پیروزی مشهد: مشهد / بلوار پیروزی / بین پیروزی ۱/۳۳ و ۲/۳۳

مجموعه سینمایی سیمرغ مشهد: مشهد / قاسم آباد / مجتمع سینمایی سیمرغ

سینما قدس مشهد: مشهد / خیابان پاسداران / جنب هتل جم

سینما قدس همدان: همدان / خیابان بوعلی

سینما بهمن بوشهر: بوشهر / خیابان امام

 

تیزر فیلم دلم می خواد

برای مشاهده تیزر فیلم دلم می خواد، به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.femanom.com/فرهنگ-و-هنر/تیزر-و-داستان-فیلم-دلم-می-خواد

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
بعد از اخبار ضد و نقیض درباره ی پخش مسابقات جام جهانی در سینما های کشور، اکنون خبر رسیده است که تمامی مسابقات ایران در جام جهانی در سینماهای کشور به شکل زنده پخش خواهد شد.

جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ به زودی آغاز می شود و اولین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ ، در روز ۲۵ خرداد ماه در مقابل مراکش، برگزار خواهد شد. 

پیش تر خبری مبنی بر پخش مسابقات جام جهانی در سینما به گوش رسید که بر اساس آن قرار بود که برخی از سینماهای تهران و شهرستان ها، بازی های فوتبال جام جهانی را پخش کنند.

اما در راستای پخش مسابقات جام جهانی در سینما ها، موانع مختلفی پیش رو بود و اخبار ضد و نقیضی به گوش می رسید. اما در نهایت اعلام شد که مسابقات ایران در جام جهانی در سینماها پخش خواهد شد. 

پخش مسابقات ایران جام جهانی در سینما

بنا بر اخبار منتشر شده، تمام بازی های ایران در جام جهانی فوتبال روسیه ۲۰۱۸ ، به همراه دو مسابقه نیمه نهایی و بازی فینال، در سینماهای کشور پخش خواهد شد. 

بنا بر تصمیم شورای عالی، بازی ایران و مراکش در روز۲۵ خرداد، بازی ایران و اسپانیا در روز ۳۰ خرداد، و بازی ایران پرتغال در روز ۴ تیر ماه به شکل مستقیم و زنده در سینماهای کشور پخش خواهد شد. 

همچنین بر طبق تصمیم این شورا، بازی های نیمه نهایی در روزهای ۲۲ و ۲۳ تیر و بازی فینال روز ۲۵ تیر ماه نیز در سینماها به صورت زنده نمایش داده خواند شد. ( برنامه کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه )

 

همچنین بخوانید: مسابقات فوتبال جام جهانی در سالن های سینما به نمایش درخواهند آمد

علی سرتیپی سخنگوی شورایعالی اکران در این باره گفت:

در دومین جلسه شورایعالی اکران مقرر شد درجهت حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان سینماهای متقاضی نمایش فوتبال پس از اخذ مجوز لازم از کارگروه اکران اقدام کنند.
 

پخش مسابقات ایران جام جهانی در سینما

اکران فوتبال در شهرستان ها پس از اخذ مجوز

وی ادامه داد:

اکران فوتبال در شهرستان‌ها نیز پس از هماهنگی و اخذ مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قابل اقدام است.

سرتیپی درباره معرفی دبیرکمیته انضباطی کارگروه اکران و اعلام آن گفت:

در جلسه اول شورایعالی اکران که هفته گذشته برگزار شد سیدضیاء هاشمی به عنوان دبیر کمیته انضباطی مشخص و به رئیس سازمان سینمایی جهت صدور حکم طبق آیین نامه کارگروه اکران اعلام شد.

ابراهیم داروغه زاده ریاست شورایعالی اکران نمایش فیلم را عهده دار است و منوچهر محمدی، محمدقاصد اشرفی، منوچهر شاهسواری، علی سرتیپی، محسن امیریوسفی و مصطفی کیایی دیگر اعضای این شورا هستند و محمدرضا فرجی به عنوان دبیر در جلسات حضور دارد.


منبع :

https://www.femanom.com/%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C/%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7

  • sa ms