فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

۳۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
مرگ کودک ۶ ساله بوکانی با کتک نامادری امروز خبری است که قلب ها را آکنده از درد و اندوه کرده است. خبرهای مربوط به آزار و اذیت کودکان و مرگ این انسان های کوچک بی گناه پایانی ندارد. جزئیات مرگ کودک ۶ ساله بوکانی با کتک نامادری را در مطلب زیر بخوانید.

مرگ کودک ۶ ساله بوکانی بعد از کتک های نامادری

اخبار کودک آزاری و خشونت علیه کودکان گویا پایانی ندارد. پس از آزار و اذیت کودک ۳ ساله مرندی و یا قتل دختر سه ساله توسط پدرش ، اینبار دل جامعه از مرگ کودک ۶ ساله بوکانی به درد آمد. نامادری یا همان مادر دوم ، نام مقدس مادر را بر دوش می کشد اما آیا با این روند گسترش بیماری های روانی و خشونت می توان به یکدیگر اعتماد کرد. کودکی که به دست مادر یا پدری سپرده می شود، آیا زنده بودنش تضمین می شود؟ این سوالی است که شاید امروز ذهن کودکان را بیشتر از همه درگیر می کند: آیا من در کنار پدر و مادرم زنده می مانم؟

نامادری کودک ۶ ساله را آنقدر کتک زد تا او مرگ مغزی شد

ادامه در لینک زیر:
  • sa ms
  • ۰
  • ۰

به نظر می رسد مساله تجاوز در جامعه ما حل نشده است و افراد مختلفی به خود اجازه میدهند که به تن و بدن دیگران دست درازی کنند. بیماری مفرط تجاوز آفتی است که گریبان گیر جامعه ما شده است. امروز هم خبر تجاوز در کلینیک دندانپزشکی منتشر شد که بر نا امنی و عدم اطمینان دامن می زند.

آزار و اذیت منشی خانم در کلینیک دندانپزشکی

بیست و نهم تیر ماه خانمی برای شکایت از مرد متجاوزی که در کلینیک دندانپزشکی او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به پلیس مراجعه کرد.
خانم پس از حضور در اداره شانزدهم به کارآگاهان گفت: فردی به عنوان بیمار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد، اما با سوءاستفاده از خلوتی داخل کلینیک به سمت من حمله‌ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

او در خصوص توضیحات پرنده اینگونه گفت: ساعت 19 مردی حدوداً 50 ساله به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد و درخواست کرد تا پزشک نسبت به معاینه‌اش اقدام کند؛ به او توضیح دادم که پزشک بعدازظهرها ویزیت ندارند و من نیز صرفاً برای نوبت‌دهی به بیماران و پاسخگویی به تلفن‌ها در مطب حضور دارم. این شخص با اطلاع از تنها بودن من در داخل مطب، ناگهان به سمت من حمله‌ور شد، دیوانه‌وار مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از آزار و اذیت از داخل مطب متواری شد.

فرد متجاوز دستگیر شد


به نقل از ایلنا، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل وقوع جرم به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداخته و موفق به شناسایی پلاک خودرو متهم به شماره ایران 22/*** هـ 57 شدند. با شناسایی تصویر متهم به نام «مسعود» (54 ساله) از سوی شاکی پرونده، کارآگاهان در بررسی‌های بیشتر اطلاع پیدا کردند که این شخص دارای اقامت در یکی از کشورهای اروپایی است و تا چند روز آینده نیز قصد خروج از کشور را دارد؛ در اولین مرحله و با هماهنگی شعبه 12 دادگاه کیفری یک تهران، اقدام قانونی جهت ممنوع‌الخروج شدن متهم انجام شد و در ادامه با اقدامات ویژه پلیسی، محل سکونت مسعود در شهرک قدس – خیابان زرافشان شناسایی و در سحرگاه بیست و سوم مردادماه دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم پس از مواجه حضوری با شاکیه و همچنین مشاهده تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته داخل کلینیک دندانپزشکی، مجبور به بیان حقیقت شد و به‌صراحت به آزار و اذیت شاکیه اعتراف کرد؛ در نهایت با اعتراف صریح متهم و انجام تحقیقات تکمیلی متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.


بخوانید:

قتل دختر سه ساله توسط پدرش

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
علت مسمومیت ۵۰ نفر در بجنورد چیست؟ خبر مسمومیت ۵۰ نفر در روستای صندل آباد بجنورد به سرعت پخش شده است و طبق اظهارات مسئولان هنوز عامل مسمومیت ۵۰ نفر در بجنورد مشخص نیست. خوشبختانه این ۵۰ نفر وضعیت رو به بهبودی داشته و تحقیقات ادامه دارد...

چرا ۵۰ نفر در بجنورد مسموم شدند؟

به گزارش فمنوم به نقل از خبرگزاری مهر، در ساعات اولیه صبح امروز خبر مسمومیت ۵۰ نفر در بجنورد به سرعت منتشر شد و این در حالی است که علت مسمومیت این ۵۰ نفر که اتفاقا همه در یک محله و حتی در یک کوچه ساکن بوده اند، مشخص نیست!

این ۵۰ نفر که در صندل آباد بجنورد ساکن هستند معلوم نیست به چه علتی همگی مسموم شده و اکنون در بیمارستان به سر می برند.


ادامه :

https://www.femanom.com/%D8%AD%D9%88%D8%A7%D8%AF%D8%AB/%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%85%D8%B3%D9%85%D9%85%D9%88%DB%8C%D8%AA-50-%D9%86%D9%81%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AF

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
عزت الله انتظامی درگذشت . امروز, جمعه ۲۶ مرداد عزت الله انتظامی بازیگر مطرح سینمای ایران درگذشت. در ادامه مطلب به بررسی زندگی نامه و فیلم هایی که این بازیگر مطرح در آن نقش داشته است, می پردازیم. با فمنوم همراه باشید

عزت الله انتظامی درگذشت

عزت الله انتظامی بازیگر مطرح سینما در روز ۲۶ مرداد سال ۹۷ درگذشت. وی پس از آنکه چند روزی را در بیمارستان به سر برد, امروز دار فانی را وداع گفت. 

درگذشت عزت الله انتظامی

عزت الله انتظامی که بود؟

عزت الله انتظامی در سال ۱۳۰۳ در محله ی سنگلج به دنیا آمد. او در سال ۱۳۲۶ وارد عرصه ی هنر شد و با اندک تجربیاتی به آلمان سفر کرد و در آنجا وارد مدرسه ی شبانه روزی شد که در آن آموزش سینما و تئاتر صورت می گیرفت. در سال ۱۳۴۸ با فیلم گاو ساخته داریوش مهرجویی به صورت جدی وارد عرصه ی سینما شد. او در دیگر فیلم های داریوش مهرجویی نظیر آقای هالو، دایره مینا، پستچی، اجاره‌نشین‌ها، هامون و بانو نیز بازی کرده است.

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
پدری به دلیل اخاذی دخترش را شکنجه داد . این کودک آزار مرندی نازنین زهرا را به دلیل اخاذی از مادرش مورد آزار قرار داد و وی را تهدید به تعرض جنسی کرد. پدر کودک آزار مرندی برای اخاذی دخترش را شکنجه داد و فیلمی از شکنجه نازنین زهرا در فضای مجازی منتشر کرد. در ادامه جزئیات ماجرای کودک آزار مرندی را خواهید خواند.

پدر کودک آزار مرندی برای اخاذی دخترش را شکنجه داد

شب گذشته در فضای مجازی، فیلمی از آزار و شکنجه کودک سه ساله مرندی در فضای مجازی منتشر شد که در آن پدر کودک آزار مرندی مشغول آزار و شکنجه کودک خود است.


ماجرای آزار و شکنجه نازنین زهرا مرندی توسط پدرش چه بود؟

ماجرای آزار و شکنجه کودک سه ساله آذربایجانی توسط پدرش از این قرار است که مادر کودک، یک سال و نیم پیش به دلیل عدم پایندی همسرش، از او طلاق گرفته است و اکنون پدر کودک شکنجه دیده آذربایجانی برای اخاذی کودک خود را شکنجه می دهد.

مادر این کودک گفته است:

بنده یک سال و نیم پیش از همسر سابق خود به دلیل عدم پای‌بندی وی به خانواده طلاق گرفتم و جدا شدم.

در طول این مدت همواره از سوی همسر سابق خود مورد تهدید و اذیت قرار گرفته و رنگ آرامش به خود ندیده‌ام؛ وی بارها با تهدید به شکنجه دخترم مرا به انجام کارهای مختلفی وا داشته و در صورتی که از پذیرش درخواست‌های وی امتناع می‌کردم، اقدام به شکستن شیشه و یا در منزل پدری بنده و اقداماتی آزاردهنده از این قبیل می کرد.


فیلم شکنجه نازنین زهرا را در لینک زیر ببینید: فیلم حاوی صحنه های دلخراش است

https://www.femanom.com/%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C/%D9%BE%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D8%A7%D8%B0%DB%8C-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%B4-%D8%B1%D8%A7-%D8%B4%DA%A9%D9%86%D8%AC%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AF



  • sa ms
  • ۰
  • ۰
خداداد عزیزی محروم شد. این مربی در بازی سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان به دلیل توهین به داور، محروم و به محکوم به پرداخت جریمه نقدی شد. جزئیات محرومیت خداداد عزیزی را در ادامه بخوانید.

جزئیات محرومیت خداداد عزیزی

 دیدار سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان روز ۱۲ مردادماه برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپیدرود رشت تخلفاتی مبنی بر فحاشی به سرمربی تیم خود و پرتاب مواد منفجره رخ داد. این تیم به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدی نظر است)
خداداد عزیزی، سرمربی تیم سپیدرود رشت به دلیل رفتار غیرورزشی، اهانت به داور که منجر به اخراجش شد...

ادامه در لینک زیر:

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
قتل دختر سه ساله توسط پدرش خبری بود که در مرداد ماه سال جاری به گوش رسید. این در حالی بود که در ابتدا پدر ماجرای قتل دخترش را انکار می کرد تا اینکه در نهایت لب به سخن گشود. در نهایت جزئیات قتل دختر سه ساله توسط پدرش را خواهید خواند.

دختر سه ساله توسط ضربه چاقو پدرش به قتل رسید

چهارم مرداد ماه، مردی با چاقو، دختر بچه ۳ ساله خود را کشت. اما ماجرای قتل دختر ۳ ساله توسط پدرش چه بود؟

عبدالله پدری جوان ۲۳ ساله بود که به همراه خانواده اش در خانه شوهر عمه همسرش در مشهد بودند. اما در پایان شب میزبان به همراه برخی از مهمانان تصمیم گرفتند برای تفریح به پارکی که در نزدیکی خانه آن ها بود بروند.

در این لحظ عبداالله با عصبانیت عنوان کرد که دخترش شیطنت می کند و ممک است حادثه ای رخ دهد.

به گزارش فمنوم پدر زن در گفت: بچه ها در خانه زندانی نیستند بگذار برای ساعتی به پارک بروند و لذت ببرند!

کشمکش ها تا جایی بالا گرفت که ناگهان عبدااله از فرط عصبانیت چاقو را برداشت و ۳ نفر را مجروح کرد و دختر سه ساله اش را نیز به قتل رساند. ساعاتی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در محل حادثه و صدور دستوری از سوی وی بازداشت شد. متهم به قتل ابتدا سعی کرد مقابل قاضی میرزایی با اظهاراتی متناقض مانند این که فرزندم سقوط کرده است، خود را بیگناه جلوه دهد اما دقایقی بعد وقتی در تنگنای سوالات تخصصی قرار گرفت به قتل نجمه کوچولو با ضربه کارد اقرار کرد.

جزئیات قتل دختر ۳ ساله توسط پدرش

مرد ۲۳ ساله ای که در یک نزاع خونین خانوادگی دختربچه معصوم را با فروکردن «خنجر خشم» در قلب کوچکش به قتل رسانده بود، در حالی که قطرات اشک، چشمانش را شست و شو می داد، توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به محل جنایت هدایت شد تا جزئیات و چگونگی وقوع این جنایت هولناک را در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد تشریح کند.

متهم این پرونده جنایی که در پی عصبانیت آنی، دعوای خونین خانوادگی را در منزل میزبان به راه انداخته بود در حالی که حلقه های قانون دستانش را می فشرد از خودروی پلیس در شهرک شهید بهشتی معروف به شهرک عرب ها پیاده شد و مسیر طولانی راهروی محصور را در پیش گرفت: تا در نقطه قتل دخترش ایستاد. گزارش خراسان حاکی است :  با دستور قاضی کاظم میرزایی، این مرد جوان که عبدا... نام دارد مقابل قاب دوربین قوه قضاییه قرار گرفت تا ناگفته های این جنایت را که تاکنون پنهان کرده بودافشا کند چرا که او بعد از تناقض گویی های متعدد در پاسخ به سوالات تخصصی قاضی میرزایی، وقتی در تنگنای بازجویی ها راه گریز را بسته دید اعتراف کرد که برای فرار از مجازات موضوعاتی را به دروغ ذکر کرده بود!

ادامه در لینک زیر:
  • sa ms
  • ۰
  • ۰
محسن چاوشی آلبوم ابراهیم را منتشر کرد. این در حالی است که جدیدترین آلبوم محسن چاوشی، این خواننده بسیار محبوب و خوش صدای کشور موفق به دریافت مجوز برای آخرین آلبوم خود نشده است. انتشار آلبوم جدید غیر مجاز محسن چاوشی با حواشی رو به رو بوده است که در ادامه با هم تیزر آلبوم ابراهیم را که محسن چاوشی منتشر کرده است را میبینیم.

انتشار آلبوم جدید غیر مجاز محسن چاوشی

به گزارش فمنوم و به نقل از خبرآنلاین، محسن چاوشی که همواره یکی از تاثیرگذارترین نام‌ها در موسیقی پاپ ایران به شمار می‌آید و در سال‌های اخیر با خواندن قطعاتی برای سریال «شهرزاد» در ذهن طرفداران ماندگارتر از گذشته شده است، این روز‌ها نامش بیشتر از هر زمان دیگری بر سر زبان‌ها افتاده و ماجرای انتشار غیرمجاز آلبوم جدیدش داغ‌ترین خبر بازار موسیقی ایران است. چاوشی همواره در طول فعالیت خود با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرده و این بار هم تازه‌ترین اثرش با عنوان «ابراهیم» جنجال زیادی به پا کرده است. اثری که طولانی شدن پروسه دریافت مجوز آن چاوشی را به فکر انتشار غیرمجاز آن انداخت.

محسن چاوشی در ساعات پایانی روز شنبه ۲۰ مرداد کلیپی از قطعات آلبوم ابراهیم را در اینستاگرام و کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد و در توضیح آن به نوشتن هشتگ ابراهیم بسنده کرد. در ادامه مروری بر مسیر پرافت و خیزی که آلبوم جدید این خواننده پاپ طی کرد صورت می‌گیرد. خبر خوش برای طرفداران محسن چاوشی در طول ۱۰ سال اخیر همواره آثارش را به صورت قانونی و بدون هیچ حاشیه‌ای وارد بازار کرده است، اما قبل‌تر از آن هم با انتشار بدون مجوز قطعاتش در فضای مجازی توانسته بود نظر مخاطبان را به خود جلب کند. دوشنبه دوم آبان سال ۹۶، محسن چاوشی که هر چند وقت یک بار بخش‌هایی از مراحل فنی تازه‌ترین اثرش را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشت، با انتشار پستی در اینستاگرام از انتشار جدیدترین آلبومش با عنوان «ابراهیم» خبر داد.  او توضیح زیادی درباره اثر جدید خود نداد و به نوشتن جمله «نام آلبوم جدید» بسنده کرد. خبر آلبوم «ابراهیم» خیلی زود فراگیر و اطلاعات تازه‌ای هم درباره آن منتشر شد، از نکات جالب توجهی که در آن زمان مطرح شد این بود که آلبوم تازه چاوشی مراحل اخذ مجوز را هم گذرانده و به زودی تا پایان سال وارد بازار خواهد شد.

کلیپ آلبوم ابراهیم محسن چاوشی

در زیر تیزر آلبوم ابراهیم محسن چاوشی را میبینید:

در لینک زیر ببینید:

https://www.femanom.com/اجتماعی/انتشار-آلبوم-جدید-غیر-مجاز-چاوشی-و-تیزر-آلبوم-ابراهیم

  • sa ms
  • ۰
  • ۰

مومو در ایران؟

بعد از بازی نهنگ آبی، اینبار نوبت به بازی مومو می رسد. این بازی خطرناک جان کودکان و نوجوانان را هدف می گیرد و در نهایت آنان را وادار به خودکشی می کند. در ادامه با چالش مومو آشنا می شود و ویدئو چالش مومو را خواهید دید.

چالش مومو چیست؟

مومو نام بازی جدیدی برای تحریک کودکان و نوجوانان به خودکشی است. پس از بازی نهنگ آبی، اینبار بازی مومو واتس اپ پدید آمده است تا روان و جان کودکان و نوجوانان را هدف بگیرد.

 

چالش مومو

چالش مومو چه می کند؟

این چالش از طریق اپلیکیشن واتس آپ برگزار می شود. در واقع مومو یک بازی خطرناک قابل اجرا در واتس اپ است و یک زن ترسناک ژاپنی است که با تسلط به افکار کودکان و نوجوانان، آن ها را وادار به خودکشی می کند.

در ژاپن و سراسر دنیا عروسک های مختلفی تولید می شود که تبدیل به نماد می شود و طرفداران زیادی پیدا می کنند. اما برخی از این عروسک ها می توانند تاثیرات بسیار مخربی را داشته باشند و برای اهداف سیاهی مورد استفاد قرار گیرند که یکی از این عروسک ها، مومو است.
مومو در افسانه های ژاپنی، موجودی است که بچه ها را می دزد. اولین بار، تصویر مومو توسط یک عروسک ساز به نام ناناکو در اینستاگرام منتشر شد و...

ادامه را در لینک زیر بخوانید:

https://www.femanom.com/اجتماعی/چالش-مومو-و-بازی-مومو-و-ویدئو-چالش-مومو

  • sa ms
  • ۰
  • ۰
محسن بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد. در جدیدترین اخبار منتشر شده است که محسن بندپی به حکم رئیس جمهور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

محسن بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد . با صدور حکم قطعی رئیس جمهور محسن بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

متن حکم دکتر حسن روحانی برای انتصاب سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسن بندپی

متن حکم دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بندپی

براساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق اجرایی و مدیریتی جناب عالی، به موجب این حکم شما را به سرپرستی «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» منصوب می‌نمایم.

امید است با عنایت الهی و همکاری کلیه کارکنان آن وزارت، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی         

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 منبع:

https://www.femanom.com/سیاسی/محسن-بندپی-سرپرست-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-شد

  • sa ms