فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

  • ۰
  • ۰

رفته رفته به تعطیلات نوروز نزدیک می شویم و بسیاری از افراد خودروهای خود را آماده می کنند تا به سفر بروند. برای آن که یک سفر آسوده را یا خیال راحت به پایان برسانید، میبایست وسایل بسیار مهم و ضروری را در صندوق خودرو قرار دهید تا حین سفر، فکرتان تنها معطوف به جاده باشد و نه اما و اگر هایی که شاید حین سفر اتفاق بیفتند. اما در کنار تمام وسایل شخصی، چه ابزارهای لازمی را باید همراه داشته باشید؟ با ما همراه شوید تا پاسخ این سوال را دریابید.


شاید به معنای واقعی، برای آقایان، چیزی لذت بخش تر از یک مسافرت و کمپینگ با اتوموبیل شخصیشان نباشد. وسایلی را بار می زنید و به یکی از مکان های گردشگری که مد نظر دارید می روید.

اما قبل از آن که ماجراجویی خود را آغاز کنید، لازم است که از به همراه داشتن برخی از وسایل ضروری که در سفر مورد نیازتان می شود، اطمینان حاصل کنید.

برای اینکه  یک سفر بی نظیر را تجربه کنید، برداشتن وسایل زیر را از یاد نبرید.



این موارد را در مسافرت فراموش نکنید

چادر

این را در نظر داشته باشید که ممکن است به هر دلیلی، جای مناسب برای اقامت نداشته باشید، یا آن قدر مسیر تا طول بکشد و مجبور شوید شب را جایی بمانید. چه چیزی بهتر از یک چادر بزرگ که بتوانید در آن بمانید .

یک چادر، تنها بخشی از صندوق خودروی شما را می گیرد در عوض شما با خیالی آسوده مسیر را طی می کنید تا به مقصد برسید. چه چیزی بهتر از یک چادر که اتاقی نسبتا آسوده ای را برای شما فراهم کند. 

ادامه در لینک زیر:



https://www.femanom.com/گشت-و-گذار/5-وسیله-ی-ضروری-برای-آقایان-هنگام-سفر-با-خودرو


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی