فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

  • ۰
  • ۰

قوانین عجیب کشورها

قوانین برخی از ایالات و شهرها در کشورهای مختلف چنان عجیب به نظر می رسد که با شنیدن آنها دهان شما از تعجب باز بماند. تبعیت از این قوانین گاه بالاجبار و گاهی آنقدر برای مردم عادی شده که برایشان عجیب نیست. به بیان دیگر، مردمی که از بدو تولد با قانونی رشد می کنند و بزرگ می شوند، قانون مذبور دیگر در نظرشان عجیب نیست. با هم برخی از این قوانین عجیب را خواهیم خواند.

بر اساس «قانون سالمون ۱۹۸۶» نگهداری ماهی سالمون در شرایط مشکوک در انگلیس غیرقانونی است.
زمانی که به سنگاپور سفر می کنید آدامس جویدن در خیابان ممنوع! در این کشور آدامس جویدن در خیابان غیرقانونی است. این قانون به منظور تمیز نگه داشتن اماکن عمومی تصویب شده است.
در دانمارک برای نامگذاری کودکان، دستورالعمل های خاصی وجود دارد. اگر شما در دانمارک زندگی می کنید و بخواهید نام کودک خود را به غیر از آن ۷۰۰۰ نامی که به صورت رسمی تأیید شده است، انتخاب کنید، باید از سوی دولت تأییدیه رسمی دریافت کنید.
در مکزیک دوچرخه سواران نباید پای خود را از روی پدال بردارند؛ زیرا در آن صورت ممکن است کنترل خود را از دست بدهند. این قانون در سال ۱۸۹۲ در مکزیک تصویب شد.

 

قوانین عجیب و غریب

هرکس در میدان «سن مارکو» در ونیز ایتالیا به پرندگان غذا بدهد، ۷۰۰ دلار و حتی بیشتر جریمه خواهد شد. این عمل در ونیز ممنوع است و مقامات این شهر معتقدند پرندگان برای سلامتی خطرناک هستند و حتی به آثار باستانی هم آسیب می رسانند. این قانون به منظور جلوگیری از تجمع پرندگان تصویب شده است.
شهر «پترولیا» در اونتاریوی کانادا قانونی دارد که بر اساس آن هیچ کس اجازه ندارد صداهای ناهنجاری مثل فریاد، داد و یا سوت از خود در بیاورد.


ادامه در لینک زیر:


https://www.femanom.com/%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%85%DB%8C/%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی