فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

  • ۰
  • ۰
یکی از بهترین موسیقی دانان و آهنگسازان کشورمان، ناصر چشم آذر صبح امروز در بیمارستان باهنر تهران، به دلیل سکته ی قلبی، به سوی خدای خود پر کشید. فمنوم این غم را به جامعه ی هنری ایران تسلیت می گوید. با ما باشید تا با او آشنا شوید.

ناصر چشم آذر، موسیقیدان و آهنگساز برجسته ی کشورمان، امروز صبح، بر اثر سکته ی قلبی به دیار باقی پیوست. ناصر چشم آذر یکی از نوابغ موسیقی ایران بود که جوایز بسیاری را برای ساخته های خود کسب کرده است.


ناصر چشم آذر که بود؟

ناصر چشم آذر در ۱۰ دی ماه سال ۱۳۲۹ در اردبیل چشم به جهان گشود. او از کودکی به موسیقی علاقه مند بود. ناصر چشم آذر در کودکی آکاردئون را به عنوان ساز خود برگزید و به همراه آن به فراگرفتن تئوری های موسیقی پرداخت.
این موسیقیدان در ۱۳ سالگی جایزه ی ویژه موسیقی را در مقطع دبیرستان برای نواختن آکاردئون دریافت کرد. سپس او در سن ۲۰ سالگی به آمریکا رفت و در آنجا دوره فشرده جاز را گذراند و در ۹ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ به ایران برگشت و ادامه ی فعالیت خود را در ایران از سر گرفت. 
او قرار بود پس از حدود ۳۰ سال در تالار وحدت روی صحنه برود که اجرای کنسرت او با حادثه غم بار منا در سال ۹۴ و لغو کنسرت ها مواجه می شود.
او در کارنامه ی موسیقی خود آثار به یادمانی بسیاری دارد، اما " باران عشق " از شاهنکارهای بی بدیل او است. کسانی که جدیدترین موسیقی فیلم وی را شنیده اند، می گویند که موسیقی فیلم سینمایی " آنها " کاری از احسان سلطانیان، از دیگر کارهای فوث العاده ی او است. 

او برنده ی جایزه های بسیاری شده است که با مراجعه به لینک زیر می توانید از آن ها اطلاع یابید:

https://www.femanom.com/حوادث/ناصر-چشم-آذر،-چشم-از-جهان-فرو-بست

  • ۹۷/۰۲/۱۴
  • sa ms

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی