فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

  • ۰
  • ۰
از مدت ها قبل زمزمه ی تماشای خانوادگی بازی های جام جهانی در ورزشگاه آزادی به گوش می رسید و اکنون گفته می شود زیر ساخت های لازم برای تحقق این امر در ورزشگاه آزادی فراهم شده است.

رویای تماشای بازی های فوتبال با خانواده تحقق میابد. تا کنون بانوان فوتبال دوست، نمی توانستند مسابقات را به شکل زنده در ورزشگاه آزادی ببینند، اما بنا بر اخبار منتشر شده، تماشای بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در ورزشگاه آزادی به همراه اعضای خانواده، میسر شده است.

تماشای بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با خانواده آن هم در ورزشگاه آزادی

بنا بر دستور ناصر محمودی فرد، برای تماشای بازی های جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ ، زیر ساخت های لازم فراهم شده است تا علاقه مندان به تماشای این بازی ها، بتوانند به همراه خانواده در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

گفته می شود، یک نمایشگر بزرگ با وسعت ۱۲۰۰ متر در قسمت رو به روی جایگاه ورزشگاه آزادی، بزرگترین ورزشگاه خاورمیانه، قرار داده می شود تا تماشاگران بتوانند به تماشای مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی بنشینند.

با قرار دادن این نمایشگر بزرگ، علاقه مندان می توانند به راحتی از طبقه اول و دوم جایگاه های ضلع غربی ورزشگاه، به همراه خانواده از تماشای بازی های مهیج لذت ببرند.

 

پخش بازی های جام جهانی در ورزشگاه آزادی

لازم به ذکر است که این اتفاق برای اولین بار است که در یک مجموعه ورزشی رخ می دهد و هدف آن است که علاقه مندان به فوتبال بتوانند در کنار جمعی بزرگ و در کنار خانواده به تماشای فوتبال بنشینند. پیش بینی ها حاکی از آن است که در مرحله نخست بازی ها، ۱۰ هزار بلیت برای تماشای خانوادگی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه آزادی، به فروش برسد.

این اتفاق در حالی رخ داده است که کمی پیش تر با پخش مسابقات جام جهانی در سینما موافقت شد و اکنون تعدادی از سینماهای تهران و سایر شهرستان ها، اقدام به فروش بلیت های تماشای بازی های جام جهانی در سینما می کنند.

در هفته ای که گذشت، موضوع نمایش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه آزادی، با کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و امور ورزشی شورای اسلامی شهر تهران در میان گذاشته شد و اعضای این کمیسیون تمامی توان و همکاری خود را برای تحقق آن به کار گرفتند.

اکنون در صورتی که سایر نهادها با پخش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه آزادی موافقت کنند، از امروز می توانید همزمان با افتتاحیه مسابقات جام جهانی روسیه، به همراه خانواده به ورزشگاه آزادی بروید و مسابقات فوتبال را تماشا کنید.

همنین لازم به ذکر است که طی برگزاری مسابقات جام جهانی، شما می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس، برای رفتن به ورزشگاه آزادی و بازگشت از آن استفاده کنید.


منبع:

https://www.femanom.com/ورزشی/تماشای-بازی-های-جام-جهانی-در-ورزشگاه-آزادی

  • ۹۷/۰۳/۲۴
  • sa ms

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی