فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

  • ۰
  • ۰
اولین بازی جام جهانی روسیه با حضور تیم میزبان و عربستان برگزار شد و در بازی ای یک طرفه با نتیجه ی ۵ بر ۰ به نفع تیم میزبان خاتمه یافت تا بازی های جام جهانی پر گل آغاز شود. در این بازی که برای تیم عربستان بسیار تحقیرآمیز بود، سعودی ها نتوانستند از اعتبار تیم های آسیایی دفاع کنند. در ادامه خلاصه بازی عربستان و روسیه را خواهید خواند.

خلاصه ی بازی عربستان و روسیه

 بازی عربستان و روسیه در حالی آغاز شد که میزبان مسابقات از طرفداری تماشاچیان پر شور و هیجان  روسی برخوردار بودند. گل اول بازی راروسیه در لحظات ابتدائی و در دقیقه ی ۱۲ توسط گازینسکی  (gazinsky) به ثمر رسید.

پس از گل اول، بازی تقریبا پایاپایی را شاهد بودیم که باز دروازه ی روسیه با اشتباه مدافع سعودی ها اسامه هوساوی، توسط دنیس چریشف پس از اینکه در یک تعویض اجباری به زمین آمده بود، به ثمر رسید و نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

نیمه ی دوم بازی در حالی آغاز شد که دو تیم با همان ترکیب وارد زمین شدند. در دقیقه ی ۵۷ جدی ترین موقعیت سعودی ها توسط تیسیر جاسم به بیرون رفت. با دو کلی که روسیه به ثمر رساندن مدافعی تر عمل کردند و عربستان حملات بیشتری را روی دروازه ی روسیه ترتیب دهند. اولین تعویض بازی برای عربستان در دقیقه ی ۶۳ انجام شد و فهد المولد ( fahad al movaled) بازیکن الاتحاد، جایعبدالله عطیف (abdollah otayf) گرفت. همچنین برای روسیه، و کوزیایف به جای سامدف به زمین آمد.

باز هم خطری جدیدر دقیقه ی ۶۹ بر روی دروازه ی عربستان اتفاق افتاد که با عکس العمل به موقع دروازه بان عربستان معیوف، گلی صورت نگرفت. در سومین تعویض روسیه چرچسف مربی تیم روسیه باز تعویضی طلائی انجام داد. اسملف به بیرون رفت و زیوبا (dzyuba) وارد بازی شد.

هنوز یک دقیقه از حضور زیوبا در زمین نگذشته بود که خود او در دقیقه ی ۷۳ سومین گل روسیه را وارد دروازه ی عربستان کرد.

اولین کارت زرد مسابقات جام جهانی روسیه را الکساندر گولووین با خطایی که روی بازیکن عربستان انجام داد، دریافت کرد.

اما زیباترین گل بازی را دنیس چریشف در دقایق تلف شده ی بازی وارد دروازه کرد و خود را ۲ گله کرد.

کار به همین جا ختم نشد و در دقیقه ی پایانی گولووین گل پنجم بازی را به ثمر رساند و عربستان را خلع سلاح کرد. نتیجه بازی روسیه عربستان 5 صفر به نفع روسیه تمام شد.

نگاهی به فوتبال عربستان

شاید از بدبین ترین فردی که بازی عربستان و روسیه را پیش بینی می کرد نتیجه را می پرسیدید، بعید بود که رای به برد عربستان بدهد. با اینکه تیم عربستان در بازی دوستانه با ایتالیا فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت ( هرچند این بازی را با نتیجه ی ۲-۱ به ایتالیا واگذار کردند)، اما تنها زمانی که عربستان در تورنمنت های حهانی خوش درخشیده، در جام جهانی ۹۴ بوده که بلژیک را شکست دادند و به مرحله ی بعد صعود کردند. به هر جهت عربستان به عنوان یکی از نمایندگان قاره ی آسیا، شکست تحقیر آمیزی را در مقابل روسیه متحمل شدند.

منبع:

https://www.femanom.com/ورزشی/خلاصه-ی-بازی-روسیه-و-عربستان-در-جام-جهانی

  • ۹۷/۰۳/۲۴
  • sa ms

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی