فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

  • ۰
  • ۰
پلیس به رجزخوانی طرفداران وحید مرادی به قاتلانش هشدار داد. بعد از کشته شدن وحید مرادی در زندان ،طرفداران او با دست به دست کردن ویدئو های مختلف در فضای مجازی، برای قاتلان وحید میرزایی رجزخوانی کرده آن ها را تهدید کردند. پلیس به این رجزخوانی ها واکنش داد و اعلام کرد با این رفتارها به شدت برخورد خواهد شد. ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

هشدار پلیس به رجزخوانی طرفداران وحید مرادی به قاتلانش

چند روز پیش، وحید مرادی در زندان کشته شد. کشته شدن وحید مرادی در فضای مجازی با رجز خوانی بسیاری مواجه شد. کلیپ ها و ویدئوهای مختلفی از رجز خوانی طرفداران وحید مرادی دست به دست شد که نشان از فضایی بسیار خشن در آن ها است.

لذا رئیس پلیس پایتخت نسبت به رجزخوانی های طرفداران وحید مرادی برای قاتلان او واکنش نشان داد. حسین رحیمی گفت: پلیس با این گونه افراد با اقتدار برخورد خواهد کرد و این در حالی است که هنوز انگیزه قاتل وی مشخص نیست.

حتما بخوانید: وحید مرادی در زندان به قتل رسید

به تمام افراد و اراذل و اوباشی که گردن‌کشی می‌کنند، هشدار می‌دهم که پلیس با تمام اقتدار با آنها برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کشور ما محلی برای عربده‌کشی و گردن ‌کلفتی نیست، گفت: ما به این افراد اجازه بروز رفتارهای خشونت‌بار نخواهیم داد. آخر این افراد مشخص است می‌خواهند بشوند وحید مرادی، به جان هم می‌افتند و یکدیگر را می‌کشند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه پلیس هیچ گونه اغماضی با اراذل و اوباش نخواهد داشت، تصریح کرد: با این افراد برابر قانون رفتار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس فتا تمامی این ویدئوهای رجز‌خوانی در فضای مجازی را رصد می‌کند، عنوان کرد: قاتل وحید مرادی در اختیار پلیس آگاهی است و ما به دنبال بررسی انگیزه قتل وی هستیم و به محض اینکه به نتیجه‌ای در این رابطه برسیم آن را اعلام خواهیم کرد و گمانه‌زنی‌هایی که در این رابطه می‌شود صحیح نیست و همه باید منتظر نظر قطعی باشند.

منبع : فمنوم

ویدئو رجزخوانی طرفداران وحید مرادی

  • ۹۷/۰۴/۱۵
  • sa ms

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی