فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

فِمنوم، مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان

مجله ای برای بانوان و آقایان، مجله ی بانوان، مجله ی آقایان

  • ۰
  • ۰
پدری به دلیل اخاذی دخترش را شکنجه داد . این کودک آزار مرندی نازنین زهرا را به دلیل اخاذی از مادرش مورد آزار قرار داد و وی را تهدید به تعرض جنسی کرد. پدر کودک آزار مرندی برای اخاذی دخترش را شکنجه داد و فیلمی از شکنجه نازنین زهرا در فضای مجازی منتشر کرد. در ادامه جزئیات ماجرای کودک آزار مرندی را خواهید خواند.

پدر کودک آزار مرندی برای اخاذی دخترش را شکنجه داد

شب گذشته در فضای مجازی، فیلمی از آزار و شکنجه کودک سه ساله مرندی در فضای مجازی منتشر شد که در آن پدر کودک آزار مرندی مشغول آزار و شکنجه کودک خود است.


ماجرای آزار و شکنجه نازنین زهرا مرندی توسط پدرش چه بود؟

ماجرای آزار و شکنجه کودک سه ساله آذربایجانی توسط پدرش از این قرار است که مادر کودک، یک سال و نیم پیش به دلیل عدم پایندی همسرش، از او طلاق گرفته است و اکنون پدر کودک شکنجه دیده آذربایجانی برای اخاذی کودک خود را شکنجه می دهد.

مادر این کودک گفته است:

بنده یک سال و نیم پیش از همسر سابق خود به دلیل عدم پای‌بندی وی به خانواده طلاق گرفتم و جدا شدم.

در طول این مدت همواره از سوی همسر سابق خود مورد تهدید و اذیت قرار گرفته و رنگ آرامش به خود ندیده‌ام؛ وی بارها با تهدید به شکنجه دخترم مرا به انجام کارهای مختلفی وا داشته و در صورتی که از پذیرش درخواست‌های وی امتناع می‌کردم، اقدام به شکستن شیشه و یا در منزل پدری بنده و اقداماتی آزاردهنده از این قبیل می کرد.


فیلم شکنجه نازنین زهرا را در لینک زیر ببینید: فیلم حاوی صحنه های دلخراش است

https://www.femanom.com/%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C/%D9%BE%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D8%A7%D8%B0%DB%8C-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%B4-%D8%B1%D8%A7-%D8%B4%DA%A9%D9%86%D8%AC%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AF



  • ۹۷/۰۵/۲۵
  • sa ms

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی